Математика 5 клас II семестр - Навчально-методичний посібник - за підручником Н. А. Тарасенкова - 2012 рік

Урок № 87. ДОДАВАННЯ МІШАНИХ ЧИСЕЛ

Цілі:

• навчальна: домогтися засвоєння правил додавання мішаних чисел, дробові частини яких мають однакові знаменники; сформувати вміння виконувати додавання мішаних чисел;    

• розвивальна: формувати вміння аналізувати інформацію, бачити закономірності;

• виховна: виховувати інтерес до вивчення математики, наполегливість у досягненні мети;       

Тип уроку: засвоєння нових знань і вмінь.

Обладнання та наочність:

Хід уроку

І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ЕТАП

____________________________________________

____________________________________________

____________________________________________

II. ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ

1. Перевірка завдання, заданого за підручником

____________________________________________

____________________________________________

2. Розв'язування задач

Колективне розв'язування задач, аналогічних до тих, які були задані додому (або запропоновані для самостійної роботи на попередньому уроці)

____________________________________________

____________________________________________

Індивідуальні завдання

Розв’яжіть рівняння:

  (Відповідь. 21/37)

 (Відповідь. 9/43)

 (Відповідь. 5/41)

 (Відповідь. )

III. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

Фронтальне опитування

1. Сформулюйте переставну властивість додавання. Наведіть приклади її застосування.

2. Сформулюйте сполучну властивість додавання. Наведіть приклади її застосування.

3. Подайте у вигляді неправильного дробу числа:

4. Виділіть цілу частину з неправильного дробу:

5. Обчисліть суму:

План вивчення теми

1. Правила додавання мішаних чисел:

1) шляхом перетворення доданків на неправильні дроби;

2) шляхом застосування властивостей додавання чисел.

2. Приклади додавання мішаних чисел:

____________________________________________

____________________________________________

V. ЗАСВОЄННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ

Робота за підручником (§ 28)

Усного 1122, 1123.

Письмово: № 1121, 1127, 1129, 1130, 1131, 1133, 1134.

VI. ПІДСУМКИ УРОКУ

1.

____________________________________________

____________________________________________

2. Виконання тестових завдань

Обведіть кружечком букву, яка, на вашу думку, відповідає правильній відповіді.

Варіант 1

Варіант 2

1. Значення якого з наведених виразів дорівнює

 

1. Значення якого з наведених виразів дорівнює

 
 

А

Б

В

Г

   

А

Б

В

Г

 

2. Яка з наведених сум найбільша?

 

2. Яка з наведених сум найбільша?

 
 

А

Б

В

Г

   

А

Б

В

Г

 

                       

Відповіді

Варіант 1

1-Б, 2-А

Варіант 2

1-Г, 2-Б

VII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

1. Завдання за підручником: § 28, № 1128, 1132, 1166.

На повторення: № 1169.

2. Додаткове завдання. На одній шальці терезів лежать 2 шматки мила, а на другій — 3/2 такого самого шматка мила і ще 50 г. Терези знаходяться у стані рівноваги. Знайдіть масу шматка мила.

Відповідь. 100 г.





Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити