Математика 5 клас II семестр - Навчально-методичний посібник - за підручником Н. А. Тарасенкова - 2012 рік

Урок № 102. КОНТРОЛЬНА РОБОТА № 8

Цілі:

• навчальна: перевірити рівень засвоєння знань із теми «Десятковий дріб. Додавання і віднімання десяткових дробів»;      

• розвивальна: формувати вміння логічно мислити, правильно висловлювати свої думки в письмовому вигляді;

• виховна: виховувати дисциплінованість, самостійність, відповідальність;

Тип уроку: контроль знань і вмінь.

Обладнання та наочність:

Хід уроку

І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ЕТАП

____________________________________________

____________________________________________

____________________________________________

II. ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ

____________________________________________

____________________________________________

III. ТЕКСТ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ № 8

Варіант 1

Початковий та середній рівні навчальних досягнень

У завданнях 1-6 виберіть правильну відповідь.

1. Запишіть у вигляді десяткового дробу число

А) 3,17; Б) 3,017; В) 3,0017; Г) 0,317.

2. Подайте в кілометрах 1 км 1 дм.

А) 1,01 км; Б) 1,001 км; В) 1,0001 км; Г) 1,00001 км.

3. Яке з наведених чисел найменше?

А) 1,0909009; Б) 1,9090099; В) 1,9090909; Г) 1,09099099.

4. Яку з наведених цифр можна поставити замість зірочки, щоб нерівність 3,47 > 3,*8 була правильною?

А) 8; Б) 6; В) 2; Г) 4.

5. Знайдіть суму чисел 54,36 і 3,2.

А) 54,68; Б) 57,56; В) 86,36; Г) 57,38.

6. На скільки число 19,07 більше за число 8,3?

А) 10,77; Б) 27,37; В) 11,04; Г) 12,24.

Достатній рівень навчальних досягнень

7. Одна зі сторін трикутника дорівнює 8,7 см, що на 0,4 см більше за другу сторону і на 0,8 см менше від третьої. Знайдіть периметр трикутника.

8. Укажіть три числа, кожне з яких більше за 9,37 і менше від 9,39.

Високий рівень навчальних досягнень

9. Укажіть кількість натуральних чисел, менших від кореня рівняння (8,73 + х) - 2,73 = 11,98.

Варіант 2

Початковий та середній рівні навчальних досягнень

У завданнях 1-6 виберіть правильну відповідь.

1. Запишіть у вигляді десяткового дробу число

А) 0,538; Б) 5,38; В) 5,038; Г) 5,0038.

2. Подайте в метрах 2 м 2 мм.

А) 2,2 м; Б) 2,002 м; В) 2,02 м; Г) 2,0002 м.

3. Яке з наведених чисел найбільше?

А) 1,0909009; Б) 1,9090099; В) 1,9090909; Г) 1,09099099.

4. Яку з наведених цифр можна поставити замість зірочки, щоб нерівність 2,78 < 2,*6 була правильною?

А) 3; Б) 5; В) 7; Г) 9.

5. Знайдіть суму чисел 67,24 і 2,6.

А) 67,5; Б) 93,24; В) 69,84; Г) 69,3.

6. На скільки число 18,06 більше за число 9,7?

А) 8,36; Б) 9,76; В) 27,76; Г) 8,76.

Достатній рівень навчальних досягнень

7. Одна зі сторін трикутника дорівнює 10,5 см, що на 0,8 см більше за другу сторону і на 1,7 см менше від третьої. Знайдіть периметр трикутника.

8. Укажіть три числа, кожне з яких більше за 0,73 і менше від 0,75.

Високий рівень навчальних досягнень

9. Укажіть кількість натуральних чисел, менших від кореня рівняння (10,63 + х) - 3,63 = 12,89.

Відповіді

Варіант 1

 

Варіант 2

 

1

2

3

4

5

6

 

1

2

3

4

5

6

 

Б

В

А

В

Б

А

В

Б

В

Г

В

А

7. 26,5 см.

8. Наприклад, 9,375; 9,38, 9385.

9. П’ять.

7. 32,4 см.

8. Наприклад, 0,735; 0,74; 0,745.

9. П’ять.

IV. ПІДСУМКИ УРОКУ

____________________________________________

____________________________________________

____________________________________________

V. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

1. Завдання за підручником (на повторення): № 1214, 1216, 1274, 1276.

2. Додаткове завдання. У складі печива містяться борошно, маргарин, цукор та інші компоненти. Борошно становить 0,55 маси печива, маргарин — 0,24 маси печива, цукор — 0,187 маси печива. Яка частина компонентів у печиві?

Відповідь. 0,023 кг.



Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити