Математика 5 клас II семестр - Навчально-методичний посібник - за підручником Н. А. Тарасенкова - 2012 рік
Урок № 114. КОНТРОЛЬНА РОБОТА № 9
Цілі:
• навчальна: перевірити рівень засвоєння знань із теми «Множення і ділення десяткових дробів»;
• розвивальна: сприяти розвитку уваги учнів; формувати навички самоконтролю;
• виховна: виховувати самостійність, відповідальність, віру у власні сили;
Тип уроку: контроль знань і вмінь.
Обладнання та наочність:
Хід уроку
І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ЕТАП
____________________________________________
____________________________________________
____________________________________________
II. ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ
____________________________________________
____________________________________________
III. ТЕКСТ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ № 9
Варіант 1
Початковий та середній рівні навчальних досягнень
У завданнях 1-6 виберіть правильну відповідь.
1. Скільки цифр після коми в добутку чисел 9,3571 і 0,426?
А) Дев’ять; Б) п’ять; В) сім; Г) чотири.
2. Якому з чисел дорівнює добуток 0,007 і 600?
А) 0,42; Б) 42; В) 0,042; Г) 4,2.
3. У скільки разів число 3,06 більше за число 0,6?
А) У 5 разів; Б) у 6 разів; В) у 6,5 рази; Г) у 5,1 рази.
4. Яке число у 1000 разів менше від числа 0,2?
А) 0,02; Б) 0,0002; В) 500; Г) 200.
5. Знайдіть сторону квадрата, периметр якого дорівнює 20,4 см.
А) 5 см; Б) 81,6 см; В) 5,1 см; Г) 5,01 см.
6. Яке з чисел дістанемо, округливши до сотих дріб 9,819?
А) 9,82; Б) 9,8; В) 9,8010; Г) 10,9.
Достатній рівень навчальних досягнень
7. Спростіть вираз 3,58а + 0,02а + 46 і знайдіть його значення, якщо а = 1,5.
8. Обчисліть у зручний спосіб:
1) 0,125 ∙ 0,12 ∙ 10 ∙ 8;
2) 0,96 ∙ 7,22 + 2,78 ∙ 0,96 + 2,4.
Високий рівень навчальних досягнень
9. Якби у фермера було 4 корови, то в нього залишилося б 2,8 т заготовленого сіна, а якби в нього було 7 корів, то йому б не вистачило 0,8 т сіна. Скільки тонн сіна з’їдає одна корова?
Варіант 2
Початковий та середній рівні навчальних досягнень
У завданнях 1-6 виберіть правильну відповідь.
1. Скільки цифр після коми в добутку чисел 1,3874 і 0,596?
А) Чотири; Б) одна; В) дев’ять; Г) сім.
2. Якому з чисел дорівнює добуток 0,009 і 800?
А) 720; Б) 7,2; В) 72; Г) 0,72.
3. У скільки разів число 24,8 більше за число 0,8?
А) У 3,1 рази; Б) у 30 разів; В) у 31 раз; Г) у 3 рази.
4. Яке число у 1000 разів більше, ніж число 0,05?
А) 5; Б) 200; В) 500; Г) 50.
5. Знайдіть сторону квадрата, периметр якого дорівнює 18,2 см.
А) 72,8 см; Б) 5,45 см; В) 4,55 см; Г) 7,2 см.
6. Яке з чисел дістанемо, округливши до сотих дріб 1,329?
А) 1,4; Б) 1,3; В) 1,33; Г) 1,3010.
Достатній рівень навчальних досягнень
7. Спростіть вираз 2,37a + 0,03а + 84 і знайдіть його значення, якщо а = 1,5.
8. Обчисліть у зручний спосіб:
1) 50 ∙ 1,25 ∙ 0,1 ∙ 8;
2) 0,75 ∙ 6,33 + 3,67 ∙ 0,75 + 1,5.
Високий рівень навчальних досягнень
9. Якщо пошити 3 костюми, то залишиться 2,6 м тканини, а для того щоб пошити 5 костюмів, не вистачить 2,2 м тканини. Скільки тканини необхідно для того, щоб пошити один костюм?
Відповіді
Варіант 1 |
Варіант 2 |
|||||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
|
В |
Г |
Г |
Б |
В |
А |
Г |
Б |
В |
Г |
В |
В |
|
7.51,4. 8. 1) 1,2; 2) 12. 9. 1,2 т. |
7.87,6. 8. 1) 50; 2) 9. 9. 2,4 м. |
IV. ПІДСУМКИ УРОКУ
____________________________________________
____________________________________________
____________________________________________
____________________________________________
V. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
1. Завдання за підручником (на повторення): № 1348, 1349, 1410, 1411, 1447.
2. Додаткове завдання. Іван Іванович прочитав спочатку 0,25 всієї книги, потім — 0,4 залишку, після чого він переконався, що прочитав на 25 сторінок більше, ніж йому залишилося читати. Скільки сторінок було в книжці?
Відповідь. 250 сторінок.