Розробки уроків - Математика 5 клас І семестр - 2018
УРОК 57. ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ ЗВИЧАЙНИХ ДРОБІВ З ОДНАКОВИМИ ЗНАМЕННИКАМИ
Формування компетентностей:
✵ предметна компетентність: домогтися засвоєння правил додавання і віднімання дробів з однаковими знаменниками; сформувати вміння виконувати вправи, що передбачають додавання і віднімання дробів з однаковими знаменниками;
✵ ключові компетентності:
✵ спілкування державною мовою — грамотно висловлюватися рідною мовою; доречно та коректно вживати в мовленні математичну термінологію;
✵ ініціативність і підприємливість — генерувати нові ідеї;
✵ уміння вчитися впродовж життя — організовувати та планувати свою навчальну діяльність;
Тип уроку: засвоєння нових знань і вмінь.
Обладнання та наочність: __
Хід уроку
І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ЕТАП
ІІ. ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ
1. Перевірка завдання, заданого за підручником ________
2. Математичний диктант
Варіант 1 [2]
1) Два дроби з однаковими знаменниками рівні, якщо...
2) Із двох дробів з однаковими знаменниками більший [менший] той дріб,...
3) Порівняйте дроби:
4) Запишіть дроби Поставте між ними знак «>» або «<», щоб утворилася правильна нерівність.
5) Нерівність (записана на дошці) правильна при таких натуральних значеннях x:...
6) Запишіть нерівність: дріб x/17 менший від дробу 7/17 [дріб x/14 менший від дробу 5/14]. Вона буде правильною при таких натуральних значеннях x:...
7) Нерівність (записана на дошці) правильна при таких натуральних значеннях x:...
8) Запишіть дроби Розташуйте їх у порядку спадання [зростання].
9) Якщо то...
ІІІ. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ
План вивчення теми
1. Правило додавання дробів з однаковими знаменниками.
2. Правило віднімання дробів з однаковими знаменниками.
3. Приклади додавання і віднімання дробів з однаковими знаменниками:
IV. ЗАСВОЄННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І СПОСОБІВ ДІЙ
1. Робота з підручником ____________
2. Додаткові завдання
1) При яких натуральних значеннях а сума дробів буде правильним дробом?
2) При яких натуральних значеннях а різниця дробів буде правильним дробом?
V. ЗАСТОСУВАННЯ ЗНАНЬ І ВМІНЬ
1. Робота з підручником ___________________________________
2. Виконання завдань із сигнальними картками
Учні показують картку, на якій написана буква, що відповідає правильній відповіді.
1) Знайдіть суму чисел
2) Знайдіть різницю чисел
3) Виконайте дії:
VI. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ УРОКУ, РЕФЛЕКСІЯ
VII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
1. Завдання за підручником: ______________________________
2. Додаткове завдання. Знайдіть усі натуральні значення x, при яких виконується нерівність
Відповідь. 3; 4; 5; 6; 7.