АЛГЕБРА
Уроки для 10 класів
УРОК 11
Тема. Тематична контрольна робота № 1
Мета уроку: перевірити знання, уміння і навички учнів з вивченої теми.
Варіант 1
1. Побудуйте графік функції у = sin х на проміжку [0; 2π] та знайдіть:
а) значення у, якщо х = ;
б) значення х, якщо у = -1;
в) проміжок, де функція спадає. (2 бали)
2. Побудуйте графік функції у = 2sin х - 1. (2 бали)
3. Знайдіть область визначення функції . (2 бали)
4. Визначити парність (непарність) функції f(x) = х2 - cos 2x + tg2х. (2 бали)
5. Знайдіть тригонометричні функції числа . (2 бали)
6. Побудуйте графік функції у = sin х + sin х. (2 бали)
Варіант 2
1. Побудуйте графік функції у = cos х на проміжку [0; 2π] та знайдіть:
а) значення у, якщо х = ;
б) значення х, якщо у = -1;
в) проміжок, на якому функція зростає. (2 бали)
2. Побудуйте графік функції у = -2cos х + 1. (2 бали)
3. Знайдіть область визначення функції (2 бали)
4. Визначте парність (непарність) функції f(x) = sin x + tg x - х3. (2 бали)
5. Знайдіть тригонометричні функції числа · (2 бали)
6. Побудуйте графік функції у = cos х + │cos x│. (2 бали)
Варіант 3
1. Побудуйте графік функції у = ctg x на проміжку (0; π) та знайдіть:
а) значення у, якщо ;
б) значення x, якщо у = -1;
в) проміжок, на якому функція спадає. (2 бали)
2. Побудуйте графік функції у = ctg , (2 бали)
3. Знайдіть область визначення функції . (2 бали)
4. Визначити парність (непарність) функції f(x) = cos2 x + sin x - х. (2 бали)
5. Знайдіть тригонометричні функції числа . (2 бали)
6. Побудуйте графік функції у = ctg x + |ctg x|. (2 бали)
Варіант 4
1. Побудуйте графік функції у = tg х на проміжку та знайдіть:
а) значення у, якщо х = ;
б) значення х, якщо у = 1;
в) проміжок, на якому функція зростає. (2 бали)
2. Побудуйте графік функції у = tg 2х. (2 бали)
3. Знайдіть область визначення функції у = . (2 бали)
4. Визначити парність (непарність) функції f(x) = sin х + cos х - х2. (2 бали)
5. Знайдіть тригонометричні функції числа . (2 бали)
6. Побудуйте графік функції у = tg х - │tg x│. (2 бали)
Відповідь: В-1. 1. Рис. 88. а) у = 1; б) х = ; в) х
. 2. Рис. 89. 3. D(у)=(-
;-2]
[l;+
). 4. Парна. 5.
;
;
;
. 6. Рис. 90.
В-2. 1. Рис. 91. а) у = 0; б) х = π; в) [π; 2π]. 2. Рис. 92. 3. D(y) = (-3; 1). 4. Непарна. 5. ;
;
;
. 6. Рис. 93.
В-3. 1. Рис. 94. а) у = 1; б) х = ; в) (0;π). 2. Рис. 95. 3. D(у)=(-
;-2)
[2;+
). 4. Ні парна, ні непарна. 5.
;
;
;
. 6. Рис. 96.
В-4. 1. Рис. 97. а) у = -1; б) х = ; в)
. 2. Рис. 98. 3. D(у) = [3;+
). 4. Ні парна, ні непарна. 5.
;
;
;
. 6. Рис. 99.
Домашнє завдання
Повторити співвідношення між тригонометричними функціями одного аргументу. Розділ І § 8, запитання № 56—58.
Рисунки