АЛГЕБРА
Усі уроки для 8 класів

Цікаві вправи

Тема. Квадратні рівняння

 1.   Чи можете ви, не розв'язуючи рівняли;  вигляду ах2 + с = 0, одразу з'ясувати: має воно корені чи ні?

2.   Розшифруйте запис: ах2 + bх + с = 0;

 чи .

3.   Чи правда, що якщо в рівнянні ах2 + bх + с = 0 числа а і с мають різні знаки, то рівняння має корені?

4.   Корені якою з рівнянь: х2 – 6x = 0; х2 – 2х – 24 = 0; х2 – 10х + 25 = 0; х2 – 2х + 24 = 0; х2 – 6х – 16 = 0 мають таку властивість:

1) сума коренів дорівнює 6, а добуток — 16;

2) один з коренів дорівнює 6;

3) корені рівні;

4) кожен із коренів на 2 менше, ніж корені рівняння х2 6х – 16 = 0.

5.   Відомо, що х2 + 6х + 9 = 0. Знайдіть значення виразу: а) x2 – 9; б) х2 + 4х + 3; в) 2х2 – x – 15.

6.   Десять секунд на роздуми.

1) Знайдіть х + у.

2) Знайдіть ху.

7.   Доведіть, що система рівнянь  не має розв'язків.

8.   Усно розв'яжіть систему рівнянь

9.   Декілька друзів, зустрівшись, привітались кожен з кожними. Скільки було друзів, якщо відомо, що їх число дорівнює кількості рукостискань.





Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити