Математика. 1 клас. І семестр
розробки уроків

ОЗНАКИ І ВЛАСТИВОСТІ ПРЕДМЕТІВ. МНОЖИНИ. ГЕОМЕТРИЧНІ ФІГУРИ. НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА 1-10 І ЧИСЛО 0

 

Урок 9. ПРОМІНЬ. КУТ. РОЗПІЗНАВАННЯ ЛІНІЙ. НАПИСАННЯ ЦИФР

 

Мета: вчити учнів розрізняти геометричні фігури: промінь і кут; закріплювати вміння зіставляти групи предметів і числа на позначання їхньої кількості; формувати обчислювальні навички; виховувати інтерес до математики.

Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

 

II. ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ

1. Весела лічба

Юра рибку упіймав,

Гриць картоплі накопав,

Тато із кринички

Витягнув водички,

А маленька Юля

Принесла цибулі,

Кропу і петрушки,—

Зварить мама юшку.

— Скільки у мами помічників?

2. Лічба предметів. «Чарівні фігурки»

Учитель демонструє картку з цифрою, а діти викладають відповідну кількість фігурок.

3. Логічне завдання.

— У бабусі є онук Микола, кішка Мурка, цуценя Булька. Скільки онуків у бабусі?

 

III. ОЗНАЙОМЛЕННЯ З НОВИМ МАТЕРІАЛОМ.

РОБОТА ЗА ПІДРУЧНИКОМ (С. 16)

Завдання 7

— Що робить точка-мандрівниця?

— Скільки утворилося частин прямої?

— Це утворилися промені. Промінь — це частина прямої, яка тільки з одного боку обмежена точкою. (Звертається увага на малюнок у підручнику.)

Завдання 2

— Скільки фігур накреслила точка-мандрівниця?

— Із скількох променів складається кожна фігура?

— Це кути. Кут — це фігура, утворена двома променями, що мають спільний початок.

Завдання 3

— Що намальовано? Розкажіть.

— Які лінії заховалися на малюнку?

— Які множини ви бачите на малюнку? (Множина хмар, промінців, кульок, тварин тощо.)

— Що на малюнку одне? Чого двоє?

Фізкультхвилинка

 

IV. ЗАКРІПЛЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ. РОБОТА В ЗОШИТІ

1. Графічний диктант

— Одна клітинка по діагоналі вправо вниз, 2 праворуч, 1 по діагоналі вправо вгору, 2 ліворуч, 2 вгору, 2 по діагоналі ліворуч вниз, 2 вправо. (Кораблик)

2. Написання цифр 1 і 2

— Скільки сонечок у небі?

— Напишіть рядок цифри 1.

— Скільки очей у дітей?

— Скільки вушок у дітей?

— Скільки ручок у дітей?

— Скільки ніжок у дітей?

— Напишіть рядок цифри 2.

 

V. ПІДСУМОК УРОКУ. РЕФЛЕКСІЯ

— Ми рахували? Ми писали?

— З якими геометричними фігурами ознайомилися?

— Які цифри повторили?






Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити

Віртуальна читальня освітніх матеріалів для студентів, вчителів, учнів та батьків.

Наш сайт не претендує на авторство розміщених матеріалів. Ми тільки конвертуємо у зручний формат матеріали з мережі Інтернет які знаходяться у відкритому доступі та надіслані нашими відвідувачами.

Всі матеріали на сайті доступні за ліцензією Creative Commons Attribution-Sharealike 3.0 Unported CC BY-SA 3.0 та GNU Free Documentation License (GFDL)

Якщо ви являєтесь володарем авторського права на будь-який розміщений у нас матеріал і маєте намір видалити його зверніться для узгодження до адміністратора сайту.

Дозволяється копіювати матеріали з обов'язковим гіпертекстовим посиланням на сайт, будьте вдячними ми приклали багато зусиль щоб привести інформацію у зручний вигляд.

© 2007-2019 Всі права на дизайн сайту належать С.Є.А.