Математика. 1 клас. І семестр
розробки уроків

ОЗНАКИ І ВЛАСТИВОСТІ ПРЕДМЕТІВ. МНОЖИНИ. ГЕОМЕТРИЧНІ ФІГУРИ. НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА 1-10 І ЧИСЛО 0

 

Урок 18. СКЛАД ЧИСЛА 4. ДОПОВНЕННЯ РІВНОСТЕЙ ЧИСЛАМИ ТА ЗНАКАМИ. НАПИСАННЯ ЦИФР

 

Мета: навчати учнів визначати і запам'ятовувати всі випадки складу числа 4; вправляти у написанні цифр; удосконалювати вміння порівнювати числа в межах 4; розвивати мислення; виховувати інтерес до математики.

Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

 

II. ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ

1. Гра «День — ніч»

На дошці виставлені цифри від 1 до 10.

«Ніч» — діти заплющують очі.

«День» — розплющують очі і говорять, яка цифра зникла.

2. Гра «Мовчанка». Робота з цифровим віялом

— Покажіть «сусідів» числа 2; 3.

— Покажіть число, попереднє до числа 3; 4; 2.

— Покажіть число, наступне до числа 2; 1; 3.

3. Весела задача

Мчаться на санчатах

Четверо малят.

Троє з них — дівчата.

Скільки всіх хлоп’ят?

 

III. ОЗНАЙОМЛЕННЯ З НОВИМ МАТЕРІАЛОМ.

РОБОТА ЗА ПІДРУЧНИКОМ (с. 25)

Завдання 1

— Розгляньте малюнки. Що в них спільного? Що відмінного? Які пори року зображені на кожному з них? Доведіть свою думку.

— Кого на малюнках 4? (Лелек, лебедів, снігурів, дітей)

— Чого на малюнках 4? (Листя, дерев)

— Яким множинам відповідають рівності під малюнками?

Завдання 2

— Розгляньте будиночок числа 4. Які мешканці живуть на кожному поверсі? Поясніть.

— Які числа потрібно вставити у рівності? Знайдіть підказки в будиночку числа 4.

— Прочитайте отримані рівності.

— Розгляньте будиночок числа 4. Які мешканці живуть на кожному поверсі? Поясніть.

Завдання 3

— Виконайте завдання від Плюса Плюсовича і Мінуса Мінусовича. Яке число було? Яке стало? Збільшилося чи зменшилося число? Які знаки потрібно вставити?

Завдання 4

— Який зріст мають Оленка і Іринка?

— Якщо Оленка вища за Катрусю, то Катруся ... за ... і ...

— Хто з дівчат вище — Тетянка чи Катруся? Хто найвищий? Хто найнижчий?

Фізкультхвилинка

 

IV. ЗАКРІПЛЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ

1. Робота з набірним полотном

— Розкладіть лісові ягідки по-різному в кошики.

2 + 2; 1 + 1 + 1 + 1; 3 + 1

2. Гра «Конкурс красунь»

— Запишіть ряд чисел від 1 до 4.

Сусіди по парті обмінюються зошитами і визначають цифру, яка написана краще за всіх. Цю цифру позначають короною.

 

V. ПІДСУМОК УРОКУ. РЕФЛЕКСІЯ

— Що нового дізналися?

— Чого навчилися?

— Що сподобалося?

— Що здалося складним?






Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити

Віртуальна читальня освітніх матеріалів для студентів, вчителів, учнів та батьків.

Наш сайт не претендує на авторство розміщених матеріалів. Ми тільки конвертуємо у зручний формат матеріали з мережі Інтернет які знаходяться у відкритому доступі та надіслані нашими відвідувачами.

Всі матеріали на сайті доступні за ліцензією Creative Commons Attribution-Sharealike 3.0 Unported CC BY-SA 3.0 та GNU Free Documentation License (GFDL)

Якщо ви являєтесь володарем авторського права на будь-який розміщений у нас матеріал і маєте намір видалити його зверніться для узгодження до адміністратора сайту.

Дозволяється копіювати матеріали з обов'язковим гіпертекстовим посиланням на сайт, будьте вдячними ми приклали багато зусиль щоб привести інформацію у зручний вигляд.

© 2007-2019 Всі права на дизайн сайту належать С.Є.А.