Математика. 1 клас. І семестр
розробки уроків

ОЗНАКИ І ВЛАСТИВОСТІ ПРЕДМЕТІВ. МНОЖИНИ. ГЕОМЕТРИЧНІ ФІГУРИ. НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА 1-10 І ЧИСЛО 0

 

Урок 19. ЧОТИРИКУТНИКИ. РОЗПІЗНАВАННЯ ГЕОМЕТРИЧНИХ ФІГУР. ОБЧИСЛЕННЯ ЗНАЧЕННЯ ВИРАЗІВ

 

Мета: ознайомити учнів з чотирикутником; вчити розпізнавати геометричні фігури; вправляти в обчисленні значення виразів; розвивати мислення; виховувати інтерес до математики.

Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

 

II. ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ

1. Веселі задачі

• Два м’ячі у Ганни, два м’ячі у Валі.

Два та два м’ячі... Малюк!

Скільки їх? Зміркуєш?

 

• 4 сороки прийшли на уроки.

Одна з сорок не знала урок.

Скільки сорок знало урок?

2. Колективна робота на дошці

— Домалюйте малюнок таким чином, щоб вишень, квіток і кульок стало по чотири.

 

image18

 

3. Гра «Яке число загубилося?»

 

III. ОЗНАЙОМЛЕННЯ З НОВИМ МАТЕРІАЛОМ.

РОБОТА ЗА ПІДРУЧНИКОМ (с. 26)

Завдання 1

— Які геометричні фігури ви бачите? Скільки їх?

— Назвіть елементи чотирикутника, виділені на кожному малюнку. Скільки сторін має чотирикутник? Скільки вершин має чотирикутник? Скільки кутів має чотирикутник? Що називається чотирикутником? (Чотирикутник — це замкнена ламана лінія, яка складається з чотирьох ланок.)

Завдання 2

— Розгляньте малюнок. Які геометричні фігури ви бачите на малюнку? Де заховалися чотирикутники? Де заховалися трикутники? Скільки трикутників заховалося у кожному повітряному змієві? (1 — 8; 2 — 8; 3 — 3)

— Які лінії ви бачите на мотузках до зміїв?

Завдання 3

— Прочитайте вирази. Обчисліть їх значення.

Завдання 4

— Хто тримає кульки? Скільки всього кульок? Скільки зелених? Скільки червоних?

— Складіть вирази.

— Що збирає їжачок? Скільки яблук? Скільки груш? Складіть нерівності.

Завдання 5

— Скількома різними способами їжачок може взяти 4 фрукти? (Трьома способами: 1 і 3; 2 і 2; 3 і 1)

Фізкультхвилинка

 

IV. ЗАКРІПЛЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ

1. Робота з паличками для лічби

— За допомогою паличок викладіть трикутник. Скільки паличок використали? Чому?

— Скільки паличок треба взяти, щоб скласти чотирикутник? Чому?

2. Порівняння предметів

На магнітній дошці — малюнки.

— Розгляньте, кого більше, кого менше?

— Скільки їжаків? (2)

— Скільки півників? (4)

— Кого більше? (Читання запису 2 < 4.)

— Скільки лисенят? (3)

— Скільки білочок? (1)

— Кого менше?

Розглянути різні варіанти порівняння тварин. Скласти різні нерівності:

4 > 3; 3 > 2; 1 < 4; 1 < 3 і т. ін.

3. Гра «Математична естафета»

Учитель обирає три команди по три учні. Діти передають крейду одне одному і «заселяють» будиночки.

 

 

4. Цікаві задачі

• У трьох братів по одній сестрі. Скільки дітей у сім’ї? (4)

• Скільки у тебе ляльок? - запитала я в Катрусі. Вона відповідає: «Більше, ніж 3, але менше 5». Скільки ляльок у Катрусі? (4)

 

V. ПІДСУМОК УРОКУ. РЕФЛЕКСІЯ

— З якою геометричною фігурою ознайомилися?

— Назвіть елементи чотирикутника.






Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити

Віртуальна читальня освітніх матеріалів для студентів, вчителів, учнів та батьків.

Наш сайт не претендує на авторство розміщених матеріалів. Ми тільки конвертуємо у зручний формат матеріали з мережі Інтернет які знаходяться у відкритому доступі та надіслані нашими відвідувачами.

Всі матеріали на сайті доступні за ліцензією Creative Commons Attribution-Sharealike 3.0 Unported CC BY-SA 3.0 та GNU Free Documentation License (GFDL)

Якщо ви являєтесь володарем авторського права на будь-який розміщений у нас матеріал і маєте намір видалити його зверніться для узгодження до адміністратора сайту.

Дозволяється копіювати матеріали з обов'язковим гіпертекстовим посиланням на сайт, будьте вдячними ми приклали багато зусиль щоб привести інформацію у зручний вигляд.

© 2007-2019 Всі права на дизайн сайту належать С.Є.А.