Математика. 1 клас. І семестр
розробки уроків

ОЗНАКИ І ВЛАСТИВОСТІ ПРЕДМЕТІВ. МНОЖИНИ. ГЕОМЕТРИЧНІ ФІГУРИ. НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА 1-10 І ЧИСЛО 0

 

Урок 22. ЗАКРІПЛЕННЯ ЗНАНЬ ПРО СКЛАД ЧИСЛА 5. ДОПОВНЕННЯ РІВНОСТЕЙ. ОБЧИСЛЕННЯ ЗНАЧЕНЬ ВИРАЗІВ. МОНЕТИ НОМІНАЛОМ «1 к.», «2 к.», «5 к.»

 

Мета: вправляти учнів у порівнянні чисел в межах 5 і засвоєнні складу чисел у межах 5; вчити порівнювати висоту предметів; розвивати мислення, увагу, пам'ять; виховувати інтерес до математики.

Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

 

II. ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ

1. Весела лічба

• Киця Мурка на всі ніжки

Взула шовкові панчішки.

Та одна десь загубилась.

Скільки в киці залишилось?

 

• П’ять яблунь у саду росте

Одна із них уже цвіте,

Скільки яблунь не цвіли?

Як би ви, діти, відповіли?

2. Гра «Живі цифри»

Учитель роздає дітям корони з цифрами.

— Станьте цифри, по порядку! (1; 2; 3; 4; 5)

— Вийдіть, 3; 1; 4; 2.

— Вийдіть, числа, попередні до чисел 5; 3; 2.

— Вийдіть, числа, наступні до чисел 4; 2; 1.

— Вийдіть, «сусіди» числа 2; 4; 3.

— Молодці! З цим завданням ви добре впоралися!

 

III. ОЗНАЙОМЛЕННЯ З НОВИМ МАТЕРІАЛОМ.

РОБОТА ЗА ПІДРУЧНИКОМ (с. 29)

Завдання 1

— У цих чарівних будиночках живуть числа. Якщо додамо числа, що мешкають на кожному поверсі, отримаємо число, що мешкає на даху. Заселіть вільні квартири.

Завдання 2

— Які знаки потрібно вставити?

Завдання 3

— Обчисліть. Прочитайте приклади з однаковими відповідями. (1 + 1 + 1 + + 1 + 1;  2 + 2 + 1;  3 + 2;  4 + 1;  3 + 1 + 1;  5 - 1 - 1 - 1 - 1;  5 - 4)

Завдання 4

— Які монети України ви знаєте?

— Якими монетами можна набрати 5 к.?

Завдання 5

— Яких казкових героїв ви знаєте?

— Скільки монет у Мальвіни? А у П’єро? У кого більше монет?

— Скільки копійок у Мальвіни? А у П’єро? У кого більше копійок?

Фізкультхвилинка

 

IV. ЗАКРІПЛЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ

1. Гра «Розсели цифри в будиночки»

 

 

2. Вправи на відповідність числа кількості об'єктів

Учитель демонструє різну кількість предметів, а учні піднімають віяло з       відповідною цифрою.

3. Робота в зошиті

Конкурс красунь. Письмо цифр 2; 3; 4; 5.

4. Доповнення рівностей

5. Логічна вправа

— Що «зайве»? Чому?

Плаття, шорти, куртка, чоботи, плащ.

 

V. ПІДСУМОК УРОКУ. РЕФЛЕКСІЯ

— Чого вчилися на уроці?

— Що дізналися нового?

— Що повторили?






Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити

Віртуальна читальня освітніх матеріалів для студентів, вчителів, учнів та батьків.

Наш сайт не претендує на авторство розміщених матеріалів. Ми тільки конвертуємо у зручний формат матеріали з мережі Інтернет які знаходяться у відкритому доступі та надіслані нашими відвідувачами.

Всі матеріали на сайті доступні за ліцензією Creative Commons Attribution-Sharealike 3.0 Unported CC BY-SA 3.0 та GNU Free Documentation License (GFDL)

Якщо ви являєтесь володарем авторського права на будь-який розміщений у нас матеріал і маєте намір видалити його зверніться для узгодження до адміністратора сайту.

Дозволяється копіювати матеріали з обов'язковим гіпертекстовим посиланням на сайт, будьте вдячними ми приклали багато зусиль щоб привести інформацію у зручний вигляд.

© 2007-2019 Всі права на дизайн сайту належать С.Є.А.