Математика. 1 клас. І семестр
розробки уроків

ОЗНАКИ І ВЛАСТИВОСТІ ПРЕДМЕТІВ. МНОЖИНИ. ГЕОМЕТРИЧНІ ФІГУРИ. НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА 1-10 І ЧИСЛО 0


Урок 25. ДОПОВНЕННЯ ДО 6. ОБЧИСЛЕННЯ ЗНАЧЕНЬ ВИРАЗІВ ЗА ДОПОМОГОЮ ЧИСЛОВОГО ПРОМЕНЯ. ВІДПОВІДНІСТЬ ЧИСЛА КІЛЬКОСТІ ОБ'ЄКТІВ


Мета: вправляти учнів у обчисленні значень виразів за допомогою числового променя; розвивати мислення; виховувати інтерес до математики.

Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ


II. ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ

1. Весела лічба

• Дарує бабуся-лисиця

Трьом онукам рукавиці:

Кожному по дві дає.

Бережіть їх, не губіть.

Скільки всіх рукавичок полічіть!


• Мама качка у садку

Шість каченят пасе в холодку.

Всі качата, мов клубочки.

Три синочки,

А скільки дочок?

2. Гра «Кіт та мишки»

— Кіт вийшов на полювання. Він хоче зловити якомога більше мишей. Допоможіть мишенятам сховатися в нірки.



Фізкультхвилинка


III. РОЗВИТОК МАТЕМАТИЧНИХ ЗНАНЬ

1. Каліграфічна хвилинка

Письмо вивчених цифр за зразком учителя: 1; 2; 3; 4; 5; 6.

2. Робота за підручником (с. 32)

Завдання 1

— Скільки олівців на малюнку? Скільки олівців слід додати, щоб їх кількість дорівнювала 6?

— Скільки лимонів? Скільки лимонів слід додати, щоб їх кількість дорівнювала 6?

— Скільки цукерок? Скільки цукерок слід додати, щоб їх кількість дорівнювала 6?

Завдання 2

— Розв’яжіть приклади. Назвіть приклади з однаковими відповідями. (2 + 2; 3 + 1; 6 – 2; 5 + 1; 3 + 3; 4 + 2; 3 + 2; 6 – 1; 4 - 1; 6 - 3; 5 - 2) Який приклад без пари?

Завдання 3

— Полічіть за допомогою числового променя. Від якого числа летіло сонечко? На якому числі сіло спочатку? потім? Складіть приклад. Яка відповідь прикладу?

Завдання 4

— Скільки білочок? Скільки зайчиків? Скільки котиків? Скільки жабок? Скільки їжачків?

— Хто в якому будиночку живе?

Завдання 5

— Які фігури намальовані на фартушках? Знайдіть однакові фартушки.

Фізкультхвилинка

3. Гра «Чарівні фігурки»

Повторення складу числа 6. Запис прикладів у зошиті

6 = 1 + 5                       

6 = 3 + 3                       

6 = 5 + 1

6 = 2 + 4                       

6 = 4 + 2

4. Гра «Число заблукало»

— З яких двох чисел складається число 6?

5. Лічба предметів

— Порахуйте, скільки казкових героїв у казці «Колобок», «Троє поросят», «Ріпка». (Порядкова і кількісна лічба.)


IV. ПІДСУМОК УРОКУ. РЕФЛЕКСІЯ

— Яке число повторювали на уроці?

— З яких двох чисел воно складається?

— Заповніть віконця.





Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити