Математика. 1 клас. І семестр
розробки уроків

ОЗНАКИ І ВЛАСТИВОСТІ ПРЕДМЕТІВ. МНОЖИНИ. ГЕОМЕТРИЧНІ ФІГУРИ. НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА 1-10 І ЧИСЛО 0

 

Урок 2. ОБ'ЄДНАННЯ ПРЕДМЕТІВ У ГРУПИ ЗА ПЕВНОЮ ОЗНАКОЮ. ЛІЧБА ПРЕДМЕТІВ

 

Мета: вчити учнів об'єднувати предмети у групи за спільною ознакою; вправляти їх у лічбі предметів; розвивати увагу, вміння слухати; вправляти у написанні паличок; виховувати інтерес до вивчення математики.

Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

 

II. ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ

1. Весела лічба

Добрий лікар Айболить

Склавши руки не сидить.

Черга вже на лікування:

«Я за вами», «Хто останній?»

Всі приходять — два шпаки,

Три корови, два вовки,

І ведмідь, і черв’ячок,

І поранений жучок.

Добрий лікар Айболить

Хворих вилікує вмить.

— Скільки тварин прийшло лікуватися до лікаря? (10) Назвіть їх.

— Хто прийшов першим? Хто — останнім?

2. Гра «Скільки?»

Учитель показує ромашку. Ставить мітку на одній з пелюсток. Діти починають лічбу.

— Скільки пелюсток? (10)

Учитель ставить мітку на іншій пелюстці. Діти продовжують лічбу.

— Скільки пелюсток? (10)

Учитель відриває по 1 пелюстці. Діти рахують.

— Скільки пелюсток? (10)

— А у кого вийшло менше? Чому?

— Наступного разу будьте уважнішими.

 

III. ОЗНАЙОМЛЕННЯ З НОВИМ МАТЕРІАЛОМ Робота за підручником (с. 6-7)

Завдання 1

— Що ви бачите? Хто де знаходиться? Хто вгорі? Хто — на щоглі? Хто — на вітрильнику? Хто — на березі? Хто — над морем?

— Об’єднайте тварин у групи за певною ознакою. (Звірі, птахи, на березі, на вітрильнику, з рогами і без них, із вусами і без них тощо.)

Завдання 2

— У яку гру грають тварини? Хто де заховався? Кого ви бачите? Скільки всього тварин? Кого знайшло козенятко? Скільки тварин ще йому треба знайти?

Завдання З

— Хто живе у цьому чудовому будиночку? Скільки їх?

— Об’єднайте мешканців у групи за певною ознакою. (Люди, тварини, дівчатка, хлопчики, дорослі, діти)

— Скільки одягу випрасувала мама? Скільки сходів у будиночку? Скільки сходинок на кожному з них? Скільки дверей? Скільки вікон?

Завдання 4

Робота в зошиті

— Намалюйте стільки квадратів, скільки тварин на вітрильнику, і стільки прямокутників, скільки тварин на березі.

Фізкультхвилинка

 

IV. ЗАКРІПЛЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ

1. Робота з матеріалом для лічби

Учитель виставляє різну кількість предметів і запитує: «Скільки..?».

Діти викладають на парті відповідну кількість паличок.

2. Робота в зошиті

1) Вправи в написанні елементів цифр.

—  Незабаром у зошитах ми будемо писати цифри, записувати приклади і задачі. Виконаємо тренувальні вправи.

Учитель пише на дошці.

— Напишіть 1 паличку (/).

— Відступіть 2 клітинки і напишіть 2 палички (//).

— Відступіть 2 клітинки і напишіть 3 палички, і так — до кінця ряду.

2) Графічний диктант.

— 2 клітинки вгору, 2 праворуч, 1 вниз, 2 ліворуч. Вийде прапорець.

 

V. ПІДСУМОК УРОКУ. РЕФЛЕКСІЯ

— На уроці ми вчилися порівнювати предмети, рахувати, спробували трошки писати.

— Що сподобалося на уроці?






Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити

Віртуальна читальня освітніх матеріалів для студентів, вчителів, учнів та батьків.

Наш сайт не претендує на авторство розміщених матеріалів. Ми тільки конвертуємо у зручний формат матеріали з мережі Інтернет які знаходяться у відкритому доступі та надіслані нашими відвідувачами.

Всі матеріали на сайті доступні за ліцензією Creative Commons Attribution-Sharealike 3.0 Unported CC BY-SA 3.0 та GNU Free Documentation License (GFDL)

Якщо ви являєтесь володарем авторського права на будь-який розміщений у нас матеріал і маєте намір видалити його зверніться для узгодження до адміністратора сайту.

Дозволяється копіювати матеріали з обов'язковим гіпертекстовим посиланням на сайт, будьте вдячними ми приклали багато зусиль щоб привести інформацію у зручний вигляд.

© 2007-2019 Всі права на дизайн сайту належать С.Є.А.