Математика. 1 клас. І семестр
розробки уроків

ОЗНАКИ І ВЛАСТИВОСТІ ПРЕДМЕТІВ. МНОЖИНИ. ГЕОМЕТРИЧНІ ФІГУРИ. НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА 1-10 І ЧИСЛО 0

 

Урок 33. СКЛАДАННЯ ПРИКЛАДІВ НА ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ ЗА МАЛЮНКАМИ. МНОГОКУТНИКИ. ОБЧИСЛЕННЯ ЗНАЧЕНЬ ВИРАЗІВ

 

Мета: формувати в учнів уміння складати рівності на додавання і віднімання за малюнками, порівнювати числа, розпізнавати многокутники у конфігурації декількох фігур; розвивати навички каліграфічного письма; виховувати старанність.

Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

 

II. ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ

1. Весела лічба

• Кошенят двох хлопчик взяв,

Молока їм в мисці дав.

Вісім в кошику сидять,

Їсти хочуть та нявчать.

Годувати треба всіх.

Скільки разом буде їх?

 

• У живім куточку в школі

Є три рибки у воді,

Ще сім рибок дасть Миколка.

Скільки буде риб тоді?

2. Усна лічба

Гра «Хто більше?»

Учитель виставляє на дошці по черзі картки з цифрами 9; 8; 7; 6. Учні називають усі можливі приклади для складу цих чисел.

3. Завдання на увагу. «Відшукай цифру»

 

 

— Якої цифри тут немає?

Фізкультхвилинка

 

III. РОЗВИТОК МАТЕМАТИЧНИХ ЗНАНЬ

1. Робота за підручником (с. 40)

Завдання 1

— Скільки грибів наколов їжачок? Скільки грибів на галявині? Скільки всього грибів на малюнку? Скільки синичок сидить на годівничці? Скільки синичок на гілці? Скільки всього синичок на малюнку? Скільки книжок лежало у стопці? Скільки книжок несе зайчик? Скільки всього книжок на малюнку?

— За малюнками складіть і розв’яжіть приклади на додавання.

Завдання 2

— Скільки було квітів? Скільки квітів зірвали? Скільки квітів залишилося? Скільки було яєць? Із скількох зробили яєчню? Скільки залишилося яєць? Скільки було цукерок? Скільки з’їли? Скільки цукерок залишилося?

— За малюнками складіть і розв’яжіть приклади на віднімання.

Завдання 3

— Які фігури ви бачите на малюнку? Що у них спільного? Що відмінного?

— Трикутники, чотирикутники, п’ятикутники називають многокутниками.

Многокутники мають кути, сторони, вершини. За якою ознакою многокутники об’єднані в групи? Скільки кутів, сторін, вершин має шестикутник? А восьмикутник?

Завдання 4

— Обчисліть. Прочитайте вирази з однаковими відповідями. Решту прикладів прочитайте так, щоб відповіді звучали у порядку зростання.

Завдання 5

— Скільки трикутників на малюнку? (9) А чотирикутників? (3)

Фізкультхвилинка

2. Гра «Яке число загубилося?»

3. Порівняння чисел

8 і 7   5 і 3   6 і 2   4 і 9   3 і 1

— Використовуйте тільки слово «менше».

4. Гра «Знайди цифру»

Залетіли в клас синиці, подзьобали одиниці.

Залетіли сойки й склювали двійки.

Залетіли горобці, і не стало цифри три.

Повідомити вас прошу, де стояли цифри ці?

— До якої групи тварин належать синиці, сойки, горобці? (Птахи)

— Хто такі птахи? (Це тварини, тіло яких укрито пір’ям.)

 

IV. ПІДСУМОК УРОКУ. РЕФЛЕКСІЯ

— Скільки чисел ми вивчили?

— Назвіть їх у порядку зростання.

— Яке число найменше? Яке число найбільше?

— Які геометричні фігури ви знаєте?






Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити

Віртуальна читальня освітніх матеріалів для студентів, вчителів, учнів та батьків.

Наш сайт не претендує на авторство розміщених матеріалів. Ми тільки конвертуємо у зручний формат матеріали з мережі Інтернет які знаходяться у відкритому доступі та надіслані нашими відвідувачами.

Всі матеріали на сайті доступні за ліцензією Creative Commons Attribution-Sharealike 3.0 Unported CC BY-SA 3.0 та GNU Free Documentation License (GFDL)

Якщо ви являєтесь володарем авторського права на будь-який розміщений у нас матеріал і маєте намір видалити його зверніться для узгодження до адміністратора сайту.

Дозволяється копіювати матеріали з обов'язковим гіпертекстовим посиланням на сайт, будьте вдячними ми приклали багато зусиль щоб привести інформацію у зручний вигляд.

© 2007-2019 Всі права на дизайн сайту належать С.Є.А.