Математика. 1 клас. І семестр
розробки уроків

ОЗНАКИ І ВЛАСТИВОСТІ ПРЕДМЕТІВ. МНОЖИНИ. ГЕОМЕТРИЧНІ ФІГУРИ. НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА 1-10 І ЧИСЛО 0

 

Урок 35. ДОДАВАННЯ 0 І ДО 0. ВІДНІМАННЯ 0 І РІВНИХ ЧИСЕЛ. КРУГ. РОЗПІЗНАВАННЯ ГЕОМЕТРИЧНИХ ФІГУР

 

Мета: ознайомити учнів із властивостями додавання й віднімання 0, віднімання рівних чисел; розвивати мислення; виховувати інтерес до математики.

Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

 

II. ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ

1. Весела лічба

• Гляньте, білочка одна

Визирає із дупла.

Ще одна стрибнула з гілки,

А за нею ще три білки.

Ми просимо, діти милі,

Щоб ви білок полічили.

 

• Каже мати-квочка:

— «У мене три дочки

Та два синочки».

Скільки ж діточок у квочки?

2. Математичний диктант

— Запишіть цифру 8.

— Запишіть «сусідів» числа 5.

— Запишіть попереднє число до числа 9.

— Запишіть наступне число до числа 7.

— Запишіть цифрою, скільки сторін у чотирикутника.

3. Гра «Число загубилось»

— З яких двох чисел складається число 9?

Порядкова і кількісна лічба.

4. Робота з числовим рядом

— Прочитайте числа від 0 до 10; від 10 до 0.

— Назвіть «сусідів» числа 1 (0; 2).

 

III. ОЗНАЙОМЛЕННЯ З НОВИМ МАТЕРІАЛОМ.

РОБОТА ЗА ПІДРУЧНИКОМ (с. 42)

Завдання 1

— Розв’яжіть приклади за зразком.

— Які числа отримуємо при додаванні нуля до будь-якого числа? (При додаванні нуля до будь-якого числа отримуємо те саме число: 1 +0 = 1.)

— Які числа отримуємо при додаванні до нуля будь-якого числа? (При додаванні до нуля будь-якого числа отримуємо те саме число: 0 + 1 = 1.)

— Які числа отримуємо при відніманні нуля від будь-якого числа? (При відніманні нуля від будь-якого числа отримуємо те саме число: 3 - 0 = 3.)

— Які числа отримуємо при відніманні рівних (однакових) чисел? (При відніманні рівних (однакових) чисел отримуємо нуль: 2 - 2 = 0.)

— Наведіть свої приклади.

Завдання 2

— Мальвіна і Буратіно намалювали фігури. Які фігури намалювала Маль- віна? Чим відрізняється фігура, яку намалював Буратіно?

— Це — круг. Круг не має кутів, вершин, сторін.

Завдання 3

— Гномики Веселунчик, Хитрунчик і Стрибунець креслили трикутники, чотирикутники і п’ятикутники. Які фігури креслив Веселунчик, якщо відомо, що Хитрунчик креслив чотирикутники, а Стрибунець — не трикутники?

 

 

трикутники

чотирикутники

п’ятикутники

Веселунчик

+

-

-

Хитрунчик

-

+

-

Стрибунець

-

-

+

 

Фізкультхвилинка

 

IV. ЗАКРІПЛЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ

1. Робота в групах. Гра «Хто швидше?»

2. Розв'язування прикладів

3 - 3                  

7 - 1                  

7 + 1                 

9 - 1

4 + 0                 

7 - 0                  

8 + 1                 

9 - 1

3. Порівняння чисел

 

V. ПІДСУМОК УРОКУ. РЕФЛЕКСІЯ

— Які правила обчислень вивчили?

— Наведіть свої приклади.






Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити

Віртуальна читальня освітніх матеріалів для студентів, вчителів, учнів та батьків.

Наш сайт не претендує на авторство розміщених матеріалів. Ми тільки конвертуємо у зручний формат матеріали з мережі Інтернет які знаходяться у відкритому доступі та надіслані нашими відвідувачами.

Всі матеріали на сайті доступні за ліцензією Creative Commons Attribution-Sharealike 3.0 Unported CC BY-SA 3.0 та GNU Free Documentation License (GFDL)

Якщо ви являєтесь володарем авторського права на будь-який розміщений у нас матеріал і маєте намір видалити його зверніться для узгодження до адміністратора сайту.

Дозволяється копіювати матеріали з обов'язковим гіпертекстовим посиланням на сайт, будьте вдячними ми приклали багато зусиль щоб привести інформацію у зручний вигляд.

© 2007-2019 Всі права на дизайн сайту належать С.Є.А.