Математика. 1 клас. І семестр
розробки уроків

ОЗНАКИ І ВЛАСТИВОСТІ ПРЕДМЕТІВ. МНОЖИНИ. ГЕОМЕТРИЧНІ ФІГУРИ. НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА 1-10 І ЧИСЛО 0

 

Урок 48. СКЛАДАННЯ І ОБЧИСЛЕННЯ ПРИКЛАДІВ ЗА ТАБЛИЦЕЮ. РОЗВ'ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧІ, ЩО МІСТИТЬ ПОНЯТТЯ «СТІЛЬКИ Ж». ОБЧИСЛЕННЯ ПРИКЛАДІВ НА ДВІ ДІЇ

 

Мета: вчити учнів складати й обчислювати приклади за таблицею, розв'язувати задачі, що містять поняття «стільки ж», обчислювати приклади на дві дії; розвивати увагу, мислення; виховувати старанність.

Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

 

II. ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ

1. Весела лічба

• Чотири зайчики йшли зі школи,

І раптом на них напали бджоли.

Два зайчика ледь врятувались,

А скільки зайців зосталось?

 

• Іде маленька Валя,

Веде її Наталя.

Їм зустрілось 5 хлоп’ят.

Скільки разом всіх малят?

2. Графічний диктант

— 1 клітинка по діагоналі ліворуч униз, 5 униз. 1 по діагоналі ліворуч униз, 1 униз, 1 по діагоналі праворуч угору, 1 униз, 1 по діагоналі праворуч угору, 1 по діагоналі праворуч униз, 1 угору, 1 по діагоналі праворуч униз, 1 угору, 1 по діагоналі ліворуч угору, 5 угору, 1 по діагоналі ліворуч угору. (Ракета)

3. Гра «Хрестики-нулики»

— Якщо ви згодні із твердженням, ставте прямо в середині сконструйованої вами ракети хрестик, не згодні — ставте нулик. Розміщайте хрестики і нулики згори вниз.

— Число, наступне до 9, — це 10.

— Число, попереднє до 8, — це 9.

— Між 7 і 9 стоїть число 8.

— Якщо до 6 додати 1, одержиш 5.

— Якщо від 7 відняти 2 одержиш 5.

 

III. ОЗНАЙОМЛЕННЯ З НОВИМ МАТЕРІАЛОМ.

РОБОТА ЗА ПІДРУЧНИКОМ (с. 55)

Завдання 1

— Розгляньте таблицю. Що записано у першому рядку? у другому? у третьому?

— Знайдіть невідомі числа. Запишіть утворені рівності.

Завдання 2

— Розв’яжіть приклади. Назвіть приклади з однаковими відповідями. (6 - 4 + 1; 4 + 2 – 3; 9 - 5 - 2; 8 - 6 + 0; 7 + 2 - 5; 2 + 5 – 3; 8 + 2 - 5; 6 + 4 - 5; 9 + 1-5; 5 – 1 - 4; 7 - 2 - 5). Який приклад залишився без пари?

Завдання 3

— Скільки виделок лежало на столі? А ножів?

— Візьміть до уваги: стільки ж — це така сама кількість. Скільки всього приборів лежало на столі?

— Розв’яжіть задачу. Розкажіть умову, запитання, розв’язання, відповідь.

Завдання 4

— Скільки подарунків у коробках? Скільки подарунків у мішку? Скільки всього подарунків?

— Складіть і розв’яжіть задачу за малюнком. Розкажіть умову, запитання, розв’язання, відповідь.

Завдання 5

— Скільки дівчат прийшло на заняття танцювального гуртка? Скільки прийшло хлопців?

— Скільки всього дітей прийшло? Скільки пар утворилося?

Завдання б

— Із 7 однакових паличок складіть 3 трикутники.

Фізкультхвилинка

 

IV. ЗАКРІПЛЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ

1. Гра «Впізнай цифру»

У торбинці лежать цифри з картону. Діти опускають руку в торбинку і намацують цифру. А потім, не витягаючи її з торбинки, називають, що це за число.

2. Цікава задача

Мотоцикліст їхав у місто. Назустріч йому їхало три легкові машини й одна вантажна. Скільки всього машин їхало в місто?

 

V. ПІДСУМОК УРОКУ. РЕФЛЕКСІЯ

— Ми міркували, розв’язували й обчислювали.

— Що означає число нуль?

— Ви гарно працювали. На партах у вас — колобки. Якщо ви почувалися комфортно, ви задоволені своєю роботою на уроці, намалюйте Колобку посмішку.






Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити

Віртуальна читальня освітніх матеріалів для студентів, вчителів, учнів та батьків.

Наш сайт не претендує на авторство розміщених матеріалів. Ми тільки конвертуємо у зручний формат матеріали з мережі Інтернет які знаходяться у відкритому доступі та надіслані нашими відвідувачами.

Всі матеріали на сайті доступні за ліцензією Creative Commons Attribution-Sharealike 3.0 Unported CC BY-SA 3.0 та GNU Free Documentation License (GFDL)

Якщо ви являєтесь володарем авторського права на будь-який розміщений у нас матеріал і маєте намір видалити його зверніться для узгодження до адміністратора сайту.

Дозволяється копіювати матеріали з обов'язковим гіпертекстовим посиланням на сайт, будьте вдячними ми приклали багато зусиль щоб привести інформацію у зручний вигляд.

© 2007-2019 Всі права на дизайн сайту належать С.Є.А.