Математика. 1 клас. І семестр
розробки уроків

ОЗНАКИ І ВЛАСТИВОСТІ ПРЕДМЕТІВ. МНОЖИНИ. ГЕОМЕТРИЧНІ ФІГУРИ. НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА 1-10 І ЧИСЛО 0

 

Урок 49. ПЕРЕВІР СВОЇ ЗНАННЯ. УЗАГАЛЬНЕННЯ Й СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ

 

Мета: узагальнити й систематизувати знання учнів; розвивати увагу, мислення, навички самостійної роботи; виховувати старанність.

Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

 

II. УЗАГАЛЬНЕННЯ Й СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ

1. Математичний диктант

• Запишіть підряд усі числа від 7 до 10.

• Запишіть у зворотному порядку числа від 8 до 5.

• Перший доданок — 4, другий доданок — 1. Чому дорівнює сума?

• Від 9 відняти 1. Запишіть відповідь.

• Від 7 відняти 7. Запишіть відповідь.

• На тарілці лежало 8 пиріжків. Під час обіду всі пиріжки з’їли. Запишіть, скільки пиріжків залишилося на тарілці?

2. Робота за підручником (с. 56)

Завдання 1

— Порівняйте числа. Прочитайте нерівності зі знаком «більше».

Завдання 2

— Що невідомо у рівностях? Які числа потрібно вставити?

— Запишіть утворені рівності у зошит. Прочитайте рівності з однаковими відповідями.

Завдання 3

— Прочитайте рівності і нерівності. Знайдіть помилки. Скільки їх? (8) Порівняйте правильно.

Завдання 4

— Знайдіть відповідь за допомогою числового променя.

— Від якого числа летіло сонечко? На якому числі сіло спочатку? потім?

Завдання 5

— Скільки стрічок фокусник витягнув з правого рукава? А з лівого рукава? Скільки всього стрічок він витягнув?

— Розв’яжіть задачу. Розкажіть умову, запитання, розв’язання, відповідь.

— Скільки голубів фокусник виніс на арену у великій клітці? Скільки голубів вилетіли з клітки? Скільки голубів залишилося у клітці?

— Розв’яжіть задачу. Розкажіть умову, запитання, розв’язання, відповідь.

Фізкультхвилинка

 

III. ЦІКАВІ ЗАВДАННЯ

1. Загадка

Скільки років у яйці курчаті,

Скільки крил у кошеняти,

Скільки в алфавіті цифр,

Скільки гір проковтне тигр,

Скільки мишка важить тонн,

Скільки в морі плаває зозуль,

Знає тільки цифра... (нуль).

2. Математика у віршах

До зайчатка на обід

Прискакав дружок — сусід.

На пеньку зайчата сіли

І по п’ять морквинок з’їли.

— Скільки з’їдено морквинок?

— Складіть приклад на додавання. (5 + 5 = 10)

— Із прикладу на додавання складіть приклади на віднімання. (10 - 5 = 5)

3. Порівняння чисел

1 * 3                              

2 * 5                              

4 * 4

5 * 1                              

8 * 6                              

1 * 9

 

IV. ПІДСУМОК УРОКУ. РЕФЛЕКСІЯ

— Які завдання виконували на уроці?

— Які з них здалися легкими? Які — складними?






Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити

Віртуальна читальня освітніх матеріалів для студентів, вчителів, учнів та батьків.

Наш сайт не претендує на авторство розміщених матеріалів. Ми тільки конвертуємо у зручний формат матеріали з мережі Інтернет які знаходяться у відкритому доступі та надіслані нашими відвідувачами.

Всі матеріали на сайті доступні за ліцензією Creative Commons Attribution-Sharealike 3.0 Unported CC BY-SA 3.0 та GNU Free Documentation License (GFDL)

Якщо ви являєтесь володарем авторського права на будь-який розміщений у нас матеріал і маєте намір видалити його зверніться для узгодження до адміністратора сайту.

Дозволяється копіювати матеріали з обов'язковим гіпертекстовим посиланням на сайт, будьте вдячними ми приклали багато зусиль щоб привести інформацію у зручний вигляд.

© 2007-2019 Всі права на дизайн сайту належать С.Є.А.