Матеріали для Нової української школи 1 клас - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити

Математика. 2 клас. І семестр
розробки уроків

ТАБЛИЦІ ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ ЧИСЕЛ. ЗАДАЧІ НА ДВІ ДІЇ. ВИРАЗИ З ДУЖКАМИ

 

ЗАДАЧІ НА ДВІ ДІЇ

 

Урок 25. ТАБЛИЦЯ ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ ЧИСЕЛ. РОЗВ'ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ ЗА ПЛАНОМ

 

Мета: узагальнити знання таблиць додавання і віднімання чисел; формувати вміння розв'язувати задачі за планом; виховувати пізнавальний інтерес до вивчення математики.

Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

 

II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

1. Перевірка домашнього завдання (с. 36, завдання 202;202)

Завдання 201

— Прочитайте розв’язання задачі.

Завдання 202

— Прочитайте приклади з однаковими відповідями; з відповіддю на 1 меншою від попередніх; з відповіддю, що складається з 1 дес. 3 од.

2. Гра «Невідоме число»

— Яка закономірність запису чисел у перших двох схемах?

— Знайдіть невідомі числа в інших схемах.

image64

3. Гра «Утвори істинні висловлювання»

• Якщо від суми відняти один із доданків, то...;

• якщо від зменшуваного відняти різницю, то...;

• якщо до від’ємника додати різницю, то...

4. Знаходження значень виразів зі змінною

• 17 - а, якщо а = 8; 7; 10;

• с + 12, якщо с = 6; 11; 12.

5. Хвилинка каліграфії

— Установіть закономірність і запишіть числа, вставляючи пропущені.

987; 876; 765; ...; ...; ...; ...

6. Математичний диктант

• Знайдіть різницю чисел 27 і 15.

• Знайдіть суму чисел 32 і 45.

• Зменшуване 29, від’ємник 17, знайдіть різницю.

• Число 32 збільшіть на 7.

• Перший доданок 13, другий доданок 25, знайдіть суму.

• Число 36 зменшіть на 6.

• У кошику було 48 яблук, з нього взяли 20 яблук. Скільки яблук залишилося?

• У відрі було 48 помідорів, у нього поклали ще 20 помідорів. Скільки стало помідорів?

• В одній коробці 48 кг цукерок, а в іншій — 21 кг. Скільки всього кілограмів цукерок у двох коробках?

• У Марійки 40 іграшок, а в Сашка — на 5 іграшок більше. Скільки іграшок у Сашка?

 

III. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ

—  Сьогодні на уроці ми узагальнимо ваші знання про таблиці додавання і віднімання чисел.

 

IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

1. Робота за підручником (с. 37-38)

Завдання 203. Усне виконання завдання Учні розв’язують цікаві рамки.

Завдання 204

Учні складають задачу за таблицею і розв’язують її усно.

Завдання 205. Коментоване розв'язування завдання

Учні розкладають числа 13; 15; 16; 18 на два доданки за зразком так, щоб одним з доданків було число 9. По черзі пояснюють завдання, працюючи в зошитах.

Завдання 206. Колективне ознайомлення зі змістом задачі, її аналіз Один учень записує умову.

— Що треба взнати спочатку? Якою дією? Чому? Запишемо першу дію.

— Що дізнаємося тепер? Яку дію треба виконати? Чому? Запишемо другу дію.

Завдання 207. Усне виконання завдання

Учні ознайомлюються з таблицею додавання і віднімання чисел. Пояснюють, як знаходити суми й різниці. Знаходять за таблицею суму 7 + 9 і різницю 15 - 6.

Завдання 208*

Один учень працює біля дошки. Розглядаються різні випадки.

2. Фізкультхвилинка

 

V. УЗАГАЛЬНЕННЯ Й СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ

1. Гра «Перевір!»

2. Робота над задачами

• Гнат поклав у коробку 9 олівців і їх стало 16. Скільки олівців було у коробці?

• У паркінгу було 13 автомобілів. 5 автомобілів виїхало, а 7 — заїхало. Скільки автомобілів стало у паркінгу?

3. Знаходження значень виразів

4. Офтальмологічна пауза

5. Розв'язування логічної задачі

Стрічку розрізали в шести місцях. Скільки частин одержали? (7)

 

VІ. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ. РЕФЛЕКСІЯ

— Чого навчалися на уроці?

— З яким настроєм завершуєте урок?

 

VII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

С. 37-38, завдання 209; 210.









загрузка...

Віртуальна читальня освітніх матеріалів для студентів, вчителів, учнів та батьків.

Наш сайт не претендує на авторство розміщених матеріалів. Ми тільки конвертуємо у зручний формат матеріали з мережі Інтернет які знаходяться у відкритому доступі та надіслані нашими відвідувачами. Якщо ви являєтесь володарем авторського права на будь-який розміщений у нас матеріал і маєте намір видалити його зверніться для узгодження до адміністратора сайту.

Дозволяється копіювати матеріали з обов'язковим гіпертекстовим посилання на сайт, будьте вдячними ми затратили багато зусиль щоб привести інформацію у зручний вигляд.

© 2008-2019 Всі права на дизайн сайту належать С.Є.А.