Математика. 2 клас. І семестр
розробки уроків

ТАБЛИЦІ ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ ЧИСЕЛ. ЗАДАЧІ НА ДВІ ДІЇ. ВИРАЗИ З ДУЖКАМИ

 

ЗАДАЧІ НА ДВІ ДІЇ

 

Урок 26. ПЕРИМЕТР ТРИКУТНИКА. РОЗВ'ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ ДВОМА СПОСОБАМИ (ознайомлення)

 

Мета: ознайомити учнів із розв'язуванням задач двома способами; навчати знаходити периметр трикутника; удосконалювати обчислювальні навички, вміння порівнювати вирази; розвивати логічне мислення; виховувати бажання допомагати одне одному.

Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

 

II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

1. Перевірка домашнього завдання (с. 37-38, завдання 209; 210)

Завдання 209

— Прочитайте розв’язання задачі.

Завдання 210

— Прочитайте відповіді першої таблиці; другої таблиці.

2. Геометричний матеріал

— Скільки трикутників сховалося в цій фігурі? (12 трикутників)

3. Гра «Не помилися!»

— Пропоную вам упорядкувати трикутники за допомогою чисел, що є числовими значеннями їх периметрів. Заповніть таблицю.

image66

Сума довжин сторін

6

8

9

12

13

15

18

12

 

 

 

 

 

 

 

 

— Яке слово отримали? (Периметр)

— Отже що таке периметр трикутника? (Це сума довжин усіх сторін трикутника.)

4. Хвилинка каліграфії

— Установіть закономірність і запишіть числа, вставляючи пропущені.

3; 6; 9; 12; ?; ?.

 

III. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ

— Сьогодні на уроці ви будете вчитися розв’язувати задачі двома способами, знаходити периметр трикутника.

 

IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

1. Робота за підручником (с. 38-39)

Завдання 21. Коментоване розв'язування завдання

Завдання 212

Учні вимірюють довжини сторін кожного трикутника, один учень біля дошки пояснює, як обчислити периметр.

— Периметр якого трикутника більший і на скільки?

Завдання 213

Після колективного ознайомлення зі змістом задачі сильніші учні, скориставшись планом, самостійно записують її розв’язання двома способами у зошити. Решта учнів разом з учителем розглядають план розв’язання і визначають дії.

Завдання 214. Колективне розв'язування задачі Учні пояснюють розв’язання кожним способом.

Завдання 215*

Учні пояснюють, як знайти в кожному ряді «зайве» число.

2. Фізкультхвилинка

 

V. УЗАГАЛЬНЕННЯ Й СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ

1. Знаходження значень виразів

— Обчисліть, користуючись таблицею на с. 37.

2. Робота над задачею

У спортивній залі було 9 волейбольних м’ячів і 8 баскетбольних. Діти взяли

5 волейбольних м’ячів. Скільки м’ячів залишилось у спортивній залі?

— Доберіть розв’язання.

I спосіб

1) Скільки залишилося волейбольних м’ячів? (9 - 5 = 4 (м))

2) Скільки м’ячів залишилось у спортивному залі? (8 + 4 = 12 (м))

II спосіб

— Складіть план розв’язання.

1) 9 + 8 = 17 (м) (Скільки було м’ячів у спортивній залі?)

2) 17 - 5 = 12 (м) (Скільки м’ячів залишилось у спортивній залі?)

Відповідь: 12 м’ячів залишилось у спортивній залі.

3. Офтальмологічна пауза

4. Розв'язування логічної задачі

Троє чоловік чекали потяга 3 години. Скільки часу чекав кожен? (3)

 

VІ. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ. РЕФЛЕКСІЯ

— Чого навчалися на уроці?

— Як знайти периметр трикутника?

 

VII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

С. 39, завдання 216; 217.






Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити

Віртуальна читальня освітніх матеріалів для студентів, вчителів, учнів та батьків.

Наш сайт не претендує на авторство розміщених матеріалів. Ми тільки конвертуємо у зручний формат матеріали з мережі Інтернет які знаходяться у відкритому доступі та надіслані нашими відвідувачами.

Всі матеріали на сайті доступні за ліцензією Creative Commons Attribution-Sharealike 3.0 Unported CC BY-SA 3.0 та GNU Free Documentation License (GFDL)

Якщо ви являєтесь володарем авторського права на будь-який розміщений у нас матеріал і маєте намір видалити його зверніться для узгодження до адміністратора сайту.

Дозволяється копіювати матеріали з обов'язковим гіпертекстовим посиланням на сайт, будьте вдячними ми приклали багато зусиль щоб привести інформацію у зручний вигляд.

© 2007-2019 Всі права на дизайн сайту належать С.Є.А.