Матеріали для Нової української школи 1 клас - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити

Математика. 2 клас. І семестр
розробки уроків

ПОВТОРЕННЯ МАТЕРІАЛУ ЗА 1-Й КЛАС

 

Урок 2. СПОСІБ ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ ЧАСТИНАМИ. ПОРІВНЯННЯ ЧИСЕЛ. ВИМІРЮВАННЯ ДОВЖИН ВІДРІЗКІВ У САНТИМЕТРАХ І ДЕЦИМЕТРАХ.

РОЗВ'ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ

 

Мета: вдосконалювати обчислювальні навички учнів у межах 100, уміння розв'язувати задачі і креслити відрізки; формувати вміння додавати і віднімати числа частинами; розвивати увагу, математичне мовлення; виховувати взаєморозуміння під час організації спільної діяльності.

Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

 

II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

1. Перевірка домашнього завдання (с. 4, завдання 10; 11)

Завдання 10

— Прочитайте приклади, у яких відповіді — круглі числа; менші від 40, більші від 40.

Завдання 11

— Складіть подібну задачу.

2. Усна лічба

— Полічіть від 20 до 40; від 53 до 69; від 78 до 100.

— Прочитайте числа: 27; 66; 30; 17; 93; 51; 78; 84.

— Продовжте лічбу: 100; 90; 80; ...

— Збільшіть на 1: 11; 89; 43; 20; 52; 68; 99.

— Зменшіть на 1: 21; 66; 10; 78; 30; 100; 17.

3. Хвилинка каліграфії з логічним завданням

— Намалюйте три квадрати, три круги і 3 трикутники. Запишіть у квадратах числа першого десятка, менші, ніж 4; у кругах — більші, ніж 8; у трикутниках — решту.

4. Математичний диктант

• Сума чисел 20 і 8.

• Сума чисел 15 і 4.

• Різниця чисел 13 і 3.

• Запишіть число, яке йде за числом 45.

• Скільки дістанемо, якщо до 12 додати 7?

• Різниця чисел 75 і 5.

• На скільки 49 більше 6?

• На скільки 1 менше 90?

Відповіді: 28; 19; 10; 46; 19; 70; 43; 89.

 

III. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ

— Сьогодні ми повторимо ваші знання про те, що числа можна додавати і віднімати частинами.

 

IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

1. Робота за підручником (с. 4-6)

Завдання 12. Усне виконання завдання

— Скільки десятків і одиниць у числах?

Завдання 13

Учні пояснюють прийоми обчислень і роблять висновок. Висновок. Числа можна додавати і віднімати частинами.

Завдання 14. Колективне опрацювання матеріалу

— Поясніть обчислення кожного виразу.

Завдання 15

Учні «ланцюжком» розв’язують приклади. Один учень працює біля дошки, решта — у зошитах.

Завдання 16

Учні складають задачу усно. Розв’язання записують самостійно. Учитель перевіряє.

Завдання 17. Письмове виконання завдання з коментуванням

— Яка довжина відрізка в сантиметрах?

— Запишіть її в дециметрах і сантиметрах. Накресліть такий відрізок у зошиті.

Завдання 18

Учні називають у кожній парі чисел більше число.

Завдання 19. Фронтальне вивчення змісту задачі

Під час відтворення змісту учні на дошці зображують умову задачі.

Грали — 10 х.

Вийшли — 2 х.

Продовжили гру — ?

Після цього учні працюють самостійно, один учень — за закритою дошкою.

2. Фізкультхвилинка

 

V. УЗАГАЛЬНЕННЯ Й СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ

1. Гра «Порівняй»

2. Самостійна робота

1)

2) 1 варіант                   2 варіант

1 дес. 3 од. =              1 дес. 9 од. =

5 дес. 0 од. =              7 дес. 5 од. =

2 дес. 6 од. =              9 дес. 1 од. =

3. Офтальмологічна пауза

4. Розв'язування логічних задач

• Іванко живе в 12-поверховому будинку на 9 поверсі, якщо рахувати згори. На якому поверсі живе Іванко?

Розв’язання

Можна намалювати будинок, а можна розв’язати задачу і без малюнка, дізнавшись, скільки поверхів будинку знаходиться нижче за Іванка (12 - 9 = 3). Відповідь: на 4 поверсі.

• У Василька і Миколки разом 15 марок. Василько подарував з них Миколці 2 марки. Скільки стало у них разом марок після цього? (Це — завдання-жарт. Марок залишилося, скільки й було,— 15.)

 

VI. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ. РЕФЛЕКСІЯ

— Як можна додавати числа?

— Наведіть приклади.

 

VII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

С. 6, завдання 20; 21.









загрузка...

Віртуальна читальня освітніх матеріалів для студентів, вчителів, учнів та батьків.

Наш сайт не претендує на авторство розміщених матеріалів. Ми тільки конвертуємо у зручний формат матеріали з мережі Інтернет які знаходяться у відкритому доступі та надіслані нашими відвідувачами. Якщо ви являєтесь володарем авторського права на будь-який розміщений у нас матеріал і маєте намір видалити його зверніться для узгодження до адміністратора сайту.

Дозволяється копіювати матеріали з обов'язковим гіпертекстовим посилання на сайт, будьте вдячними ми затратили багато зусиль щоб привести інформацію у зручний вигляд.

© 2008-2019 Всі права на дизайн сайту належать С.Є.А.