Математика. 2 клас. І семестр
розробки уроків

АРИФМЕТИЧНІ ДІЇ МНОЖЕННЯ І ДІЛЕННЯ

 

Урок 57. ЗАКРІПЛЕННЯ ТАБЛИЦІ МНОЖЕННЯ ЧИСЛА 2. РОЗВ'ЯЗУВАННЯ ПРИКЛАДІВ І ЗАДАЧ НА ДВІ ДІЇ РІЗНИХ СТУПЕНІВ

 

Мета: закріплювати знання табличних прийомів множення на 2; формувати обчислювальні навички учнів; вправляти дітей у розв'язуванні задач вивчених видів; сприяти вихованню любові до природи, дбайливого ставлення до всього живого.

Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

 

II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

1. Перевірка домашнього завдання (с. 72, завдання 451; 452)

Завдання 451

— Скільки робітників ще треба прийняти?

Завдання 452

— Прочитайте вирази зі значенням 50.

2. Обчислення значень виразів

3. Гра «Добуток — сума»

— Запишіть у вигляді суми й обчисліть.

4. Робота над задачею

В одному пакеті 2 кг печива. Скільки кілограмів печива у 6 таких пакетах?

5. Гра «Віконечка»

image138

6. Хвилинка каліграфії

— Запишіть числа:

30; 45; 17; 10; 25; 15; 40; 35; 50; 20.

— Підкресліть «зайве» число.

 

III. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ

— Сьогодні на уроці ми повторимо таблицю множення числа 2.

 

IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

1. Робота за підручником (с. 73)

Завдання 453

Учні коментують, як виконали обчислення.

Завдання 454

Перший стовпчик — з коментуванням, решта прикладів — самостійно.

Завдання 455. Усне виконання завдання

— Скільки літрів соку в банках?

— Скільки літрів соку в сулії?

— Скільки всього літрів соку купили?

— На скільки більше літрів соку в банках, ніж у сулії?

Завдання 456

Було — ?

Відрізали — по 2 м 4 п., ? м

Залишилося — 24 м

Після складання плану розв’язання учні записують розв’язання самостійно.

Завдання 457. Самостійна робота

Один учень працює за закритою дошкою.

Завдання 458*

Було — 38 л

Відлили — по 2 л 9 п.

Залишилось — ?

2. Фізкультхвилинка

 

V. УЗАГАЛЬНЕННЯ Й СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ

1. Самостійна робота

1-й варіант

1) Задача.

Скільки крил у 6 гусей?

2) Обчислити значення виразів.

 

2-й варіант

1) Задача.

На 4 конверти наклеїли по 2 марки. Скільки всього марок наклеїли?

2) Обчислити значення виразів.

image140

2. Офтальмологічна пауза

3. Розв'язування логічних задач

• У батька троє синів. У кожного з них по одній сестрі. Скільки дітей у сім’ї? (4)

• В одній сім’ї є декілька дітей. Один з них говорить, що у нього є брат і сестра, інший говорить, що у нього немає жодної сестри. Скільки в сім’ї хлопчиків? (2) Скільки в сім’ї дівчаток? (1)

 

VІ. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ. РЕФЛЕКСІЯ

— Чого навчалися на уроці?

— Яке завдання здалося найцікавішим? найскладнішим?

 

VII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

С. 73, завдання 459; 460.






Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити

Віртуальна читальня освітніх матеріалів для студентів, вчителів, учнів та батьків.

Наш сайт не претендує на авторство розміщених матеріалів. Ми тільки конвертуємо у зручний формат матеріали з мережі Інтернет які знаходяться у відкритому доступі та надіслані нашими відвідувачами.

Всі матеріали на сайті доступні за ліцензією Creative Commons Attribution-Sharealike 3.0 Unported CC BY-SA 3.0 та GNU Free Documentation License (GFDL)

Якщо ви являєтесь володарем авторського права на будь-який розміщений у нас матеріал і маєте намір видалити його зверніться для узгодження до адміністратора сайту.

Дозволяється копіювати матеріали з обов'язковим гіпертекстовим посиланням на сайт, будьте вдячними ми приклали багато зусиль щоб привести інформацію у зручний вигляд.

© 2007-2019 Всі права на дизайн сайту належать С.Є.А.