Матеріали для Нової української школи 1 клас - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити

Математика. 2 клас. І семестр
розробки уроків

АРИФМЕТИЧНІ ДІЇ МНОЖЕННЯ І ДІЛЕННЯ

 

Урок 59. ВЗАЄМОЗВ'ЯЗОК МІЖ МНОЖЕННЯМ І ДІЛЕННЯМ. СКЛАДАННЯ ПРИКЛАДІВ НА ДІЛЕННЯ З ПРИКЛАДІВ НА МНОЖЕННЯ. РОЗВ'ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ

 

Мета: навчати учнів використовувати зв'язок дій множення і ділення для розв'язування прикладів; формувати вміння складати приклади на ділення з прикладів на множення; розвивати обчислювальні навички, логічне мислення, вміння узагальнювати, аналізувати, групувати; виховувати акуратність, допитливість.

Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

 

II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

1. Перевірка домашнього завдання (с. 75, завдання 466; 467)

Завдання 466

— Яка довжина смужки та її частин? Прочитайте умову, питання та розв’язання задачі.

Завдання 467

— Прочитайте вирази з однаковими відповідями; у відповідях яких є цифра 5; у відповіді десятків на 1 менше, ніж одиниць; відповідь складається з 4 дес. 8 од.

2. Гра «Чий маршрут довший?»

3. Складання і розв'язування задач на множення і ділення

image145

2) Посадили 12 тюльпанів в 2 ряди порівну. Скільки тюльпанів посадили в кожному ряду?

Перевірте за малюнком.

image146

3) Гра «Невідоме число».

image144

— Отже, що означає в усіх цих схемах верхній квадратик? (Скільки всього, загальна кількість)

— Якою дією ми знаходимо в цих задачах загальну кількість? (Множенням)

— Чому ви вибрали множення, а не додавання, адже раніше ми користувалися тільки додаванням, якщо потрібно було дізнатися, скільки всього? (Складаємо однакові числа — замінюємо множенням.)

4. Хвилинка каліграфії з логічним завданням

— Знайдіть «зайве» число.

10; 18; 4; 14; 24; 16; 8; 6; 12.

 

III. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ

— Сьогодні на уроці ви дізнаєтеся про взаємозв’язок між множенням і діленням.

 

IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

1. Робота за підручником (с. 75-76)

Завдання 468

Учні пригадують назви чисел дій множення і ділення і читають подані рівності.

Завдання 469. Колективне опрацювання матеріалу

— Поясніть, які рівності складено за малюнками.

Висновок. З кожного виразу на множення двох різних множників можна скласти два вирази на ділення. Якщо добуток поділити на один з множників, то дістанемо другий множник.

Завдання 470

Учні пояснюють, як з виразу на множення склали два вирази на ділення. Читають їх.

Завдання 471. Самостійне виконання завдання

Один учень працює біля дошки.

Завдання 472

Після складання короткої умови і плану розв’язання учні записують розв’язання самостійно.

Завдання 473

— Скільки всього білих грибів вони знайшли?

2. Фізкультхвилинка

 

V. УЗАГАЛЬНЕННЯ Й СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ

1. Самостійна робота

image148

1-й варіант — 1-й рядок.

2-й варіант — 2-й рядок.

2. Офтальмологічна пауза

3. Розв'язування логічних задач

• У шашковому турнірі кожен з трьох учнів — Ілля, Максим і        Славко — захищав честь свого класу. Один з них навчався в 2-А, другий — у 2-Б, і третій — у 2-В класі. Першу партію грали Ілля учень 2-А класу. Другу — Максим і учень 2-В класу. Ілля в цей час відпочивав. У якому класі навчався кожен з хлопчиків?

Відповідь:

 

Ілля

Максим

Славко

2-А

-

+

-

2-Б

+

-

-

2-В

-

-

+

У багатоповерховому будинку між поверхами по 20 сходинок. Скільки сходинок потрібно пройти, щоб піднятися на третій поверх? (40 сходинок)

 

VІ. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ. РЕФЛЕКСІЯ

— Що нового дізналися на уроці?

— Як пов’язані дії множення і ділення?

 

VII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

С. 76, завдання 474; 475.









загрузка...

Віртуальна читальня освітніх матеріалів для студентів, вчителів, учнів та батьків.

Наш сайт не претендує на авторство розміщених матеріалів. Ми тільки конвертуємо у зручний формат матеріали з мережі Інтернет які знаходяться у відкритому доступі та надіслані нашими відвідувачами. Якщо ви являєтесь володарем авторського права на будь-який розміщений у нас матеріал і маєте намір видалити його зверніться для узгодження до адміністратора сайту.

Дозволяється копіювати матеріали з обов'язковим гіпертекстовим посилання на сайт, будьте вдячними ми затратили багато зусиль щоб привести інформацію у зручний вигляд.

© 2008-2019 Всі права на дизайн сайту належать С.Є.А.