Математика. 2 клас. ІІ семестр
розробки уроків

АРИФМЕТИЧНІ ДІЇ МНОЖЕННЯ ТА ДІЛЕННЯ (продовження)

 

Урок 75. ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНИХ ТАБЛИЦЬ МНОЖЕННЯ І ДІЛЕННЯ. СКЛАДАННЯ ЗАДАЧ НА ДВІ Дії ЗА ДАНИМ ВИРАЗОМ. ЗНАХОДЖЕННЯ ЗНАЧЕНЬ ВИРАЗІВ ЗІ ЗМІННОЮ. САМОСТІЙНА РОБОТА

 

Мета: повторити і закріпити знання таблиць множення і ділення чисел 2 і 3; учити творчо працювати над задачами; формувати вміння знаходити значення буквених виразів; розвивати творчі здібності; виховувати самостійність.

Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

1. Перевірка домашнього завдання (с. 90-91, завдання 583;584)

Завдання 583

—   Скільки рибин віддали дівчинці?

Завдання 584

— Прочитайте вирази з однаковими відповідями; відповіді — двоцифрові числа; одноцифрові числа.

 

2. Гра «Не помилися!»

На плакаті написані числа від 1 до 30. Учні мають назвати числа, які зустрічаються в таблиці множення на 3.

 

3. Гра «Угадай приклад»

Учитель демонструє картку з відповіддю з таблиці множення числа 2, діти мають згадати приклад.

 

4. Робота за таблицею

Множник

3

 

2

 

 

2

2

Множник

 

2

4

3

2

 

 

Добуток

12

10

 

18

14

18

16

 

5. Усне розв'язування задач

1) В одному відрі 7 л молока, а в іншому — 5 л. Скільки знадобиться дволітрових банок, щоб розлити все молоко?

— Складіть подібну задачу за виразом:

(15 + 12) : 3 = [  ]

2) У 3 однакових банках міститься 21 кг фарби. Скільки кілограмів фарби в одній банці?

 

6. Хвилинка каліграфії

— Установіть закономірність і запишіть наступні числа.

11; 13; 15...

 

III. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ і МЕТИ УРОКУ

—   Сьогодні на уроці ми повторимо таблиці множення та ділення числа 3.

 

IV. ПОВТОРЕННЯ ТА ЗАКРІПЛЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ

1. Робота за підручником (с. 91)

Завдання 585. Математичний диктант

Учні «ланцюжком» складають і обчислюють вирази. Один учень працює біля дошки, решта — у зошитах.

• Частку чисел 18 і 3 збільшити на 6.

• Суму чисел 9 і 15 поділити на 3.

• Добуток чисел 6 і 2 поділити на 3.

• Добуток чисел 6 і 2 зменшити на 3.

Завдання 586

Один учень біля дошки креслить і пояснює.

Завдання 587

Учні за першим виразом складають задачу про саджанці яблунь і груш, а за другим — про огірки в ящиках.

Завдання 588

Учні знаходять значення виразу зі змінною.

Завдання 589. Колективне опрацювання матеріалу

Завдання 590*. Колективне ознайомлення зі змістом задачі, їі аналіз Один учень записує умову і розв’язує задачу.

 

2. Фізкультхвилинка

V. УЗАГАЛЬНЕННЯ Й СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ

Самостійна робота

1 варіант

1. Задача.

У чотирьох коробках лежало по 3 іграшки. Принесли ще одну коробку, в якій було 5 іграшок. Скільки іграшок в усіх коробках?

2. Сторона рівностороннього трикутника 2 см. Знайди периметр цього трикутника.

3. Обчисли.

4. Знайди значення виразу 3 ∙ а + 15, якщо а = 9.

5. Порівняй вирази.

3 ∙ (7 + 2) [  ] 9 : 3 + 18

 

2 варіант

1. Задача.

У мами було 30 грн. Вона купила два букети троянд по 6 грн. Скільки грошей залишилося у мами?

2. Периметр рівностороннього трикутника 21 см. Знайди довжину сторони цього трикутника.

3. Обчисли.

4. Знайти значення виразу 3 ∙ а + 29, якщо а = 6.

5. Порівняти вирази.

2 ∙ (9 - 5) [  ] 9 : 3 + 16

 

VI. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ. РЕФЛЕКСІЯ

 

VII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

С. 91, завдання 591; 592.






Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи 1 клас - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити

Віртуальна читальня освітніх матеріалів для студентів, вчителів, учнів та батьків.

Наш сайт не претендує на авторство розміщених матеріалів. Ми тільки конвертуємо у зручний формат матеріали з мережі Інтернет які знаходяться у відкритому доступі та надіслані нашими відвідувачами. Якщо ви являєтесь володарем авторського права на будь-який розміщений у нас матеріал і маєте намір видалити його зверніться для узгодження до адміністратора сайту.

Дозволяється копіювати матеріали з обов'язковим гіпертекстовим посилання на сайт, будьте вдячними ми затратили багато зусиль щоб привести інформацію у зручний вигляд.

© 2008-2019 Всі права на дизайн сайту належать С.Є.А.