Матеріали для Нової української школи 1 клас - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити

Математика. 2 клас. ІІ семестр
розробки уроків

АРИФМЕТИЧНІ ДІЇ МНОЖЕННЯ ТА ДІЛЕННЯ (продовження)

 

Урок 80. ЗАКРІПЛЕННЯ ТАБЛИЦІ МНОЖЕННЯ ЧИСЛА 4. ЗАДАЧІ НА ДВІ ДІЇ, ЯКІ МІСТЯТЬ ТАБЛИЧНІ ВИПАДКИ МНОЖЕННЯ ЧИСЛА 4

 

Мета: формувати навички табличного множення числа 4; вправляти учнів у розв'язуванні задач; розвивати логічне мислення; виховувати культуру поведінки.

Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

1. Перевірка домашнього завдання (с. 95, завдання 614; 615)

Завдання 614

—   Прочитайте вирази, в яких відповіді — одноцифрові числа; двоцифрові числа.

Завдання 615

— Яка відстань буде між хлопчиками, якщо кожний зробить назустріч іншому 25 кроків?

 

2. Усна лічба

1) Гра «Естафета».

2) Гра «Угадай приклад».

Приклад (2 ∙ 9; 4 ∙ 4 і т. д.) записаний на дошці, затулений карткою з відповіддю. Діти називають різні приклади з цією відповіддю, намагаючись угадати приклад, записаний на дошці.

3) Гра «Так. Ні».

На дошці дані приклади: 4 ∙ 6; 4 ∙ 3; 4 ∙ 5; 2 ∙ 3; 9 ∙ 4; 5 ∙ 3. Показують картки з числами. Якщо число є відповіддю, учні хором говорять «так», потім вимовляють приклад 4 ∙ 6 = 24. Якщо число не є відповіддю, говорять «ні».

 

3. Усне розв'язування задач

1) Висота кожного поверху 4 м. У будинку 9 поверхів. Знайдіть висоту будинку до даху.

2) Юрасик купив 8 фломастерів, по 3 грн кожний, і ластик за 2 грн. Яка вартість його покупки?

3) Один пиріжок коштує 3 грн. Скільки таких пиріжків можна купити за 12 грн?

4) Маринка вирізала 12 маленьких сніжинок. Вона розклала їх порівну в 3 картонні коробки. Скільки сніжинок у кожній коробці?

 

4. Хвилинка каліграфії з логічним завданням

— Яке число «зайве» і чому?

12; 16; 34; 13; 18.

 

III. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ

—   Сьогодні на уроці ми повторимо таблицю множення числа 4.

IV. ЗАКРІПЛЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ

1. Робота за підручником (с. 95-96)

Завдання 616. Самостійна робота

Під час перевірки учні читають виписані вирази і пояснюють спосіб обчислення.

Завдання 617. Колективне розв'язування задачі

Аналіз умови задачі, запис скороченої умови. Один учень біля дошки розв’язує і пояснює.

Після цього учні пояснюють, про що вони дізнаються за виразом 4 ∙ 3 + 8. Завдання 618

Під час повторення умови один учень записує коротку умову і пояснює розв’язання. Після цього учні самостійно записують розв’язання. Учитель перевіряє.

Завдання 619*. Усне виконання завдання

Учні складають задачі за короткими записами.

 

2. Фізкультхвилинка

 

V. УЗАГАЛЬНЕННЯ Й СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ

1. Математичний диктант

• Знайдіть добуток чисел: 2 і 9; 3 і 7; 4 і 3; 2 і 7.

• Знайдіть частку чисел: 16 і 2; 18 і 3; 24 і 3; 21 і 3.

 

2. Обчислення значень виразів

3. Робота над задачею

Гуска важить 4 кг, а качка — 2 кг. Яка маса двох гусок і двох качок разом? Розв’яжіть задачу, склавши вираз.

 

4. Офтальмологічна пауза

 

5. Розв'язування логічної задачі

Тетянка, Даринка й Оксанка малювали будиночок, м’ячик і зайчика. Те- тянка і Оксанка не малювали будиночок, а Оксанка і Даринка не малювали м’ячик. Що малювали дівчатка?

Відповідь:

 

Тетянка

Даринка

Оксанка

будиночок

-

+

-

м’ячик

+

-

-

зайчик

-

-

+

 

VI. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ. РЕФЛЕКСІЯ

 

VII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

С. 95, завдання 620; 621.









загрузка...

Віртуальна читальня освітніх матеріалів для студентів, вчителів, учнів та батьків.

Наш сайт не претендує на авторство розміщених матеріалів. Ми тільки конвертуємо у зручний формат матеріали з мережі Інтернет які знаходяться у відкритому доступі та надіслані нашими відвідувачами. Якщо ви являєтесь володарем авторського права на будь-який розміщений у нас матеріал і маєте намір видалити його зверніться для узгодження до адміністратора сайту.

Дозволяється копіювати матеріали з обов'язковим гіпертекстовим посилання на сайт, будьте вдячними ми затратили багато зусиль щоб привести інформацію у зручний вигляд.

© 2008-2019 Всі права на дизайн сайту належать С.Є.А.