Математика. 2 клас. ІІ семестр
розробки уроків

АРИФМЕТИЧНІ ДІЇ МНОЖЕННЯ ТА ДІЛЕННЯ (продовження)


Урок 106. ВПРАВИ І ЗАДАЧІ НА ЗАСВОЄННЯ ТАБЛИЦІ ДІЛЕННЯ НА 7. РОЗВ'ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ


Мета: закріпити знання таблиці ділення на 7; формувати вміння розв'язувати задачі; вдосконалювати обчислювальні навички; розвивати логічне мислення, математичне мовлення; розширювати світогляд.

Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ


II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

1. Перевірка домашнього завдання (с. 125, завдання 833; 834)

Завдання 833

— Прочитайте шукані числа.

Завдання 834

— Яку обернену задачу склали?


2. Усна лічба

1) Гра «Ерудит».

— Що таке бамбук?

Обчисліть і знайдіть правильну відповідь.



Відповідь: трава.

— Бамбук належить до трав і є близьким родичем пирію і тимофіївки. Росте дуже швидко і досягає заввишки 50 м. Цвіте один раз на декілька десятків років. (Демонстрування зображення бамбука.)

2) Математична «доріжка».


63

56

49

42

35

28

21

14

7

: 7

 

 

 

 

 

 

 

 

 


3. Хвилинка каліграфії

— Запишіть відповіді математичної «доріжки».


III. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ

— Сьогодні на уроці ми закріпимо знання таблиці ділення на 7.


IV. ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ

1. Робота за підручником (с. 125-126)

Завдання 835. Робота в парах

— Полічіть шістками до 60; сімками до 70.

Завдання 836. Самостійне виконання завдання Один учень працює біля дошки.

Учні з виразів та їх числових значень складають правильні рівності.

Завдання 837. Усне виконання завдання

Учні розв’язують задачу і ставлять інші запитання за умовою задачі.

Завдання 838. Усне виконання завдання

Учні за даними малюнка і запитаннями складають числові вирази, щоб дізнатися:

1) скільки виростили гіацинтів і фікусів;

2) на скільки менше фікусів, ніж крокусів;

3) на скільки більше фікусів, ніж гіацинтів.

Завдання 839

Під час повторення умови один учень записує коротку умову і пояснює розв’язання. Після цього учні самостійно записують розв’язання. Учитель перевіряє.

Завдання 840*

Учні коментують, як виконали обчислення. Знаходять числа й записують рівності.


2. Фізкультхвилинка


V. УЗАГАЛЬНЕННЯ Й СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ

1. Запис виразів та обчислення їх значень.

• Суму чисел 2 і 7 помножити на 4.

• Різницю чисел 90 і 45 поділити на 5.

• До 18 додати частку чисел 35 і 7.

• Від частки чисел 28 і 4 відняти частку чисел 18 і 6.


2. Робота над загадкою

Матері 35 років, а дочці 5 років.

— У скільки разів мати старша за дочку?

— На скільки років мати старша за дочку?

— У скільки разів мати буде старша за дочку через 5 років?

— На скільки років мати буде старша за дочку через 5 років?

— У скільки разів мати буде старша за дочку через 25 років?


3. Офтальмологічна пауза


4. Розв'язування логічного завдання

Гра «Знайди число»


VI. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ. РЕФЛЕКСІЯ


VII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

С. 126, завдання 841; 842.





Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити