Матеріали для Нової української школи 1 клас - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити

Математика. 2 клас. ІІ семестр
розробки уроків

АРИФМЕТИЧНІ ДІЇ МНОЖЕННЯ ТА ДІЛЕННЯ (продовження)

 

Урок 112. ЗАСВОЄННЯ ТАБЛИЦІ МНОЖЕННЯ ЧИСЛА 8. РОЗВ'ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ

 

Мета: формувати в учнів уміння розв'язувати задачі; закріпити знання табличних випадків множення і ділення; вдосконалювати навички усних обчислень; розвивати логічне мислення, увагу; виховувати самостійність.

Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

 

II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

1. Перевірка домашнього завдання (с. 131, завдання 873; 874)

Завдання 873

— Прочитайте вирази, у відповіді яких є цифра 4; цифра 7; однакове число десятків і одиниць; сума десятків і одиниць дорівнює 5.

Завдання 874

— Розкажіть задачу. Прочитайте її розв’язання.

 

2. Усна лічба

1) Математичні «ланцюжки».

2) Віршовані задачі.

• Четвірка сонних кошенят

На сонці спочивала.

16 сірих мишенят

Навколо танцювало.

Я хочу запитати вас:

Скажіть мені, у скільки раз

Більше жвавих мишенят,

Ніж лінивих кошенят? (4)

 

• Ворона Каркарона синочків годувала.

Кожному синочку по 5 жучків давала.

Всіх 25 жучків пішло.

То скільки ж пташенят було? (5)

 

• 8 кіз побігло в ліс.

Скільки разом ніг у кіз? (32)

 

3. Хвилинка каліграфії

— Лічіть шестірками, починаючи з 6 і закінчуючи числом 60. Запишіть названі числа.

 

III. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ

— Сьогодні на уроці ми повторимо таблицю множення числа 8.

 

IV. ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ

1. Робота за підручником (с. 131-132)

Завдання 875

Ознайомившись з умовою задачі, учні складають її короткий запис та самостійно розв’язують.

Завдання 876. Самостійна робота

Під час перевірки учні читають виписані приклади і пояснюють спосіб обчислення.

Завдання 877. Коментоване розв'язування кругових прикладів

Завдання 878. Колективне ознайомлення зі змістом задачі, її аналіз Один учень записує умову і розв’язує задачу.

Після цього учні змінюють питання таким чином, щоб у розв’язанні останньою дією було віднімання.

Завдання 879

Під час повторення умови один учень записує коротку умову і пояснює розв’язання.

 

2. Фізкультхвилинка

V. УЗАГАЛЬНЕННЯ Й СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ

1. Робота над задачами

1) У дитячий садок привезли 48 кг груш у ящиках, по 8 кг у кожному, і 40 кг яблук у ящиках по 10 кг у кожному. Що дізнаєтеся, якщо виконаєте дії:

48 : 8 = ?

40 : 10 = ?

48 : 8 + 40 : 10 = ?

2) У глечик вміщується 3 л води, а в каністру — в 7 разів більше. Скільки літрів води вміщується в глечик і в каністру разом?

 

2. Обчислення значень виразів

 

3. Офтальмологічна пауза

 

4. Розв'язування логічних задач

1) Робота за таблицею.

 

 

—   Чи всі зображені фігури можна назвати геометричними? (Так)

—   Яку найменшу геометричну фігуру ви знаєте? (Точка)

—   Яка фігура не має кутів? (Круг, точка, відрізок)

—   Скільки на малюнку многокутників? (4)

—   Назвіть кожну фігуру. Поміркуйте, чому їй дали таку назву.

2) Маємо трійку чисел 2; 7; 5. Установіть закономірність й утворіть нову трійку, вставивши пропущене число: 6; ...; 3. (6; 9; 3)

3) У двох їжаків було 7 яблук. Чи могло в одного з них бути на 6 яблук більше, ніж у другого? (Не могло, бо тоді у другого їжака 0 яблук, що суперечить умові задачі.)

 

VI. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ. РЕФЛЕКСІЯ

 

VII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

С. 131-132, завдання 880; 881.









загрузка...

Віртуальна читальня освітніх матеріалів для студентів, вчителів, учнів та батьків.

Наш сайт не претендує на авторство розміщених матеріалів. Ми тільки конвертуємо у зручний формат матеріали з мережі Інтернет які знаходяться у відкритому доступі та надіслані нашими відвідувачами. Якщо ви являєтесь володарем авторського права на будь-який розміщений у нас матеріал і маєте намір видалити його зверніться для узгодження до адміністратора сайту.

Дозволяється копіювати матеріали з обов'язковим гіпертекстовим посилання на сайт, будьте вдячними ми затратили багато зусиль щоб привести інформацію у зручний вигляд.

© 2008-2019 Всі права на дизайн сайту належать С.Є.А.