Матеріали для Нової української школи 1 клас - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити

Математика. 2 клас. ІІ семестр
розробки уроків

АРИФМЕТИЧНІ ДІЇ МНОЖЕННЯ ТА ДІЛЕННЯ (продовження)

 

Урок 122. ЗАСВОЄННЯ ТАБЛИЦЬ МНОЖЕННЯ І ДІЛЕННЯ. РОЗВ'ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ

 

Мета: закріпити вміння розв'язувати завдання на застосування табличного ділення на 9; удосконалювати вміння розв'язувати задачі на дві дії; вдосконалювати обчислювальні навички; розвивати логічне мислення, вміння працювати самостійно; прищеплювати інтерес до точних наук.

Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

 

II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

1. Перевірка домашнього завдання (с. 142, завдання 957; 958)

Завдання 957

— Прочитайте розв’язання задачі двома способами.

Завдання 958

— Прочитайте вирази і їх значення.

 

2. Усна лічба

1) Гра «Ерудит».

— З чого оси будують гнізда? (З паперу)

— Обчисліть і визначте правильну відповідь.

 

 

а) З піску — 8.

б) З паперу — 9.

в) З трави — 7.

2) Математична «доріжка».

Робота в парах

3) Бліцопитування.

— У скільки разів 64 більше, ніж 8?

— У скільки разів 9 менше, ніж 72?

— На скільки 36 більше, ніж 6?

— На скільки 6 менше, ніж 36?

— У скільки разів 36 більше, ніж 9?

— У скільки разів 9 менше, ніж 72?

— На скільки 36 більше, ніж 9?

— На скільки 9 менше, ніж 72?

 

3. Хвилинка каліграфії

— З ряду чисел: 10; 12; 18; 20; 24; 26; 28; 30; 32; 36 випишіть ті, які одночасно діляться на 2 і на 4.

 

III. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ

— Сьогодні на уроці ми повторимо таблиці множення і ділення.

 

IV. ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ

1.  Робота за підручником (с 142-143)

Завдання 959. Усне виконання завдання

Учні коментують, як виконали обчислення.

Завдання 960

Під час повторення умови один учень записує коротку умову і пояснює розв’язання. Сильні учні розв’язують самостійно. Слабким пропонується картка-«підказочка».

 

 

Після цього учні складають подібну задачу про розливання соку в банки за виразом 24 - 2 ∙ 9.

Завдання 961

Після колективного ознайомлення зі змістом задачі сильніші учні, скориставшись планом, самостійно записують її розв’язання у зошити.

Решта учнів разом з учителем розглядають план розв’язання і визначають дії.

 

2.  Фізкультхвилинка

 

V. УЗАГАЛЬНЕННЯ Й СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ

1.  Робота над задачею

Довжина першої сторони трикутника 12 см, другої — в 4 рази менше, а третьої — 5 см. Знайдіть периметр трикутника. (12 + 12: 4 + 5 = 20 (см))

 

2. Обчислення значень виразів

 

3.  Офтальмологічна пауза

4.  Розв'язування логічних задач

1) Завдання 962*.

— Поставте дужки, щоб рівності були правильними.

2 ∙ 8 + 48 = 64

2 ∙ (2 + 7) = 18

27 : (3 + 6) = 3

2) Перед довгою розлукою п’ятеро друзів обмінялися фотографіями: кожен дав кожному по одній своїй фотографії. Скільки їм для цього знадобилося фотографій?

Розв’язання

• Перший спосіб. Кожен дав по чотири фотографії, тому всього знадобилося 4 ∙ 5 = 20 фотографій.

• Другий спосіб. Кожен отримав по чотири фотографії, тому всього знадобилося 4 ∙ 5 = 20 фотографій.

Відповідь: 20.

 

VI. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ. РЕФЛЕКСІЯ

VII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

С. 143, завдання 963; 964.









загрузка...

Віртуальна читальня освітніх матеріалів для студентів, вчителів, учнів та батьків.

Наш сайт не претендує на авторство розміщених матеріалів. Ми тільки конвертуємо у зручний формат матеріали з мережі Інтернет які знаходяться у відкритому доступі та надіслані нашими відвідувачами. Якщо ви являєтесь володарем авторського права на будь-який розміщений у нас матеріал і маєте намір видалити його зверніться для узгодження до адміністратора сайту.

Дозволяється копіювати матеріали з обов'язковим гіпертекстовим посилання на сайт, будьте вдячними ми затратили багато зусиль щоб привести інформацію у зручний вигляд.

© 2008-2019 Всі права на дизайн сайту належать С.Є.А.