Матеріали для Нової української школи 1 клас - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити

Математика. 2 клас. ІІ семестр
розробки уроків

АРИФМЕТИЧНІ ДІЇ МНОЖЕННЯ ТА ДІЛЕННЯ (продовження)

 

Урок 130. КОНТРОЛЬНА РОБОТА № 8

 

Мета: перевірити рівень засвоєння учнями табличного множення і ділення, вміння розв'язувати задачі вивчених видів, знання порядку виконання арифметичних дій; удосконалювати обчислювальні навички, вміння працювати самостійно; виховувати культуру оформлення письмових робіт.

Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

II. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ

III. КОНТРОЛЬ ЗНАНЬ  

1 варіант

1. Розв’яжи задачу.

У магазин привезли 15 ящиків печива, цукерок — на 25 ящиків більше, а халви — в 5 разів менше, ніж цукерок. Скільки ящиків халви привезли в магазин?

2. Розв’яжи приклади.

3. Добери пропущені числа.

Додаткове завдання

Сума периметрів рівностороннього трикутника і квадрата 21 см. Накресли квадрат, якщо сторони обох фігур мають однакову довжину.

 

2 варіант

1. Розв’яжи задачу.

У перший день учні підклеїли 35 книг, у другий — на 7 книг більше, а в третій день — у 6 разів менше, ніж у другий. Скільки книг учні підклеїли в третій день?

2. Розв’яжи приклади.

3. Добери пропущені числа.

Додаткове завдання

Сторона рівностороннього трикутника дорівнює 4 см. Знайди сторону квадрата, периметр якого дорівнює периметру трикутника.

 

Шкала оцінювання

1 з. — 2,5 бала: 1 бал за хід розв’язання;

0, 5 бала за правильність обчислень (по 0,5 бала за дію).

2 з. — 4,5 бала: по 0,25 бала за дію;

1 бал за порядок дій.

3 з. — 3 бали: по 0,5 бала за вираз.

Додаткове завдання — 2 бали.

 

IV. РОЗВ'ЯЗУВАННЯ ЛОГІЧНИХ ЗАВДАНЬ. РОБОТА ЗА ПІДРУЧНИКОМ (с. 152)

Завдання 5

Маса зайця на 3 кг більша за масу кроля. Маса двох зайців така сама, як і 5 кролів. Яка маса зайця, а яка — кроля?

1) 3 ∙ 2 = 6 (кг) — більша маса двох зайців;

2) 5 - 2 = 3 (кр.) — важать 6 кг;

3) 6 : 3 = 2 (кг) — маса 1 кроля;

4) 2 + 3 = 5 (кг) — маса 1 зайця.

Перевірка: 5 ∙ 2 = 2 ∙ 5.

Завдання 6*

Учні складають задачі за схемами.

 

V. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ. РЕФЛЕКСІЯ









загрузка...

Віртуальна читальня освітніх матеріалів для студентів, вчителів, учнів та батьків.

Наш сайт не претендує на авторство розміщених матеріалів. Ми тільки конвертуємо у зручний формат матеріали з мережі Інтернет які знаходяться у відкритому доступі та надіслані нашими відвідувачами. Якщо ви являєтесь володарем авторського права на будь-який розміщений у нас матеріал і маєте намір видалити його зверніться для узгодження до адміністратора сайту.

Дозволяється копіювати матеріали з обов'язковим гіпертекстовим посилання на сайт, будьте вдячними ми затратили багато зусиль щоб привести інформацію у зручний вигляд.

© 2008-2019 Всі права на дизайн сайту належать С.Є.А.