МАТЕМАТИКА 4 КЛАС
РОЗРОБКИ УРОКІВ
УРОК 117
Тема. Знаходження значень виразів на сумісні дії різних ступенів
Мета: формувати обчислювальні навички учнів; розвивати вміння розв’язувати задачі, обернені до задач на знаходження суми двох доданків, та ускладнені задачі на спосіб зведення до одиниці.
Обладнання: картки для усної лічби.
ХІД УРОКУ
I. Контроль і закріплення знань учнів
Усні обчислення.
✵ Провести ланцюжок стрілок від найменшої величини до найбільшої.
✵ Вправа № 956.
✵ Периметр прямокутника 100 м, а його довжина — 30 м. Знайти площу прямокутника.
✵ Обчислити: 3 кг 910 г · 28.
II. Розвиток математичних умінь учнів
1. Задача № 957 (за таблицею самостійно розв’язати задачу)
|
Врожайність |
Кількість гектарів |
Врожай |
Гречка |
? |
23 га |
506 ц |
Рис |
?, у 2 рази вища |
18 га |
? ц |
2. Розв’язання задачі № 958 (учні з високим рівнем знань — розв’язати складанням виразу, решта після колективного складання задачі розв’язують її коментовано)
3. Колективне розв’язання вправи № 959
4. Приклади № 953 (обчислити із записом на дошці)
5. Фізкультхвилинка
6. Самостійне розв’язання прикладів № 954 за варіантами: I варіант — I стовпчик, II варіант — II стовпчик
7. Самостійне обчислення виразів № 955
III. Підсумки уроку
IV. Домашнє завдання
№ 960, 961.