МАТЕМАТИКА 4 КЛАС
РОЗРОБКИ УРОКІВ

УРОК 129

Тема. Натуральний ряд чисел. Будова натурального ряду чисел у десятковій системі числення. Порівняння чисел

 

Мета: узагальнити знання учнів про будову натурального ряду чисел; удосконалювати вміння порівнювати числа й розв’язувати задачі.

ХІД УРОКУ

I. Аналіз контрольної роботи

 

II. Повторення вивченого матеріалу

1. Натуральний ряд чисел

2. Десяткова система числення

• Запис натуральних чисел за допомогою десяткової системи числення.

• У натуральному ряді немає останнього числа.

• Позиційність десяткової системи числення.

• Запис кожного числа є скороченим записом суми його розрядних доданків.

• Розряди і класи десяткової системи числення.

• Читання багатоцифрових чисел розбиванням їх записів на класи.

3. Порівняння натуральних чисел (загальний випадок)

• Залежно від знаходження їх у натуральному ряді чисел.

• За кількістю розрядів або величиною вищого розряду чисел.

 

III. Закріплення вивченого матеріалу

1. Назвати найменше натуральне число.

2. Назвати десять цифр, за допомогою яких можна записати будь-яке число десяткової системи числення.

3. Чи можна назвати у натуральному ряді найбільше число? Чому?

4. Записати число 98 342 у вигляді суми його розрядних доданків.

5. Назвати перший, другий і третій класи десяткової системи числення.

6. Прочитати числа: 743 548, 605 103, 500 100, 600 000 001.

7. Порівняти числа.

934 548 і 834

 

IV. Розвиток математичних умінь учнів

1. Виконати дії.

402 · 68

546 · 82                      

2 747 : 67

274 700 : 67

2. Із двох міст, відстань між якими 405 км, назустріч одне одному одночасно виїхали два автобуси. Вони зустрілись через 3 години. Швидкість першого автобуса 65 км/год. Знайти швидкість другого автобуса.

 

V. Підсумки уроку





Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити