МАТЕМАТИКА 4 КЛАС
РОЗРОБКИ УРОКІВ

УРОК 11

Тема. Письмове множення на двоцифрове число. Розв’язання задачі складанням виразу

 

Мета: вправляти учнів у застосуванні письмового множення на двоцифрове число в процесі розв’язання задач; пояснити на прикладі можливість перевірки ділення з остачею; вдосконалювати обчислювальні навички.

Обладнання: предметні малюнки, картки для усної лічби.

ХІД УРОКУ

I. Контроль і закріплення знань учнів

1. Перевірка домашнього завдання

1) Зробити на дошці креслення: показати шлях хлопчика, записати розв’язання задачі № 80.

2) Пояснити розв’язання двох перших виразів із № 79.

2. Завдання для опитування

• Записати в порядку зростання всі трицифрові числа, які можна записати цифрами 1, 5, 9.

• У записі числа 352 поміняти місцями цифри так, щоб число збільшилось.

3. Робота біля дошки

1) Обчислити: 18 · 13, 23 · 15, 21 · 29.

2) Олег купив 16 зошитів по 25 к. і 10 зошитів по 54 к. Скільки всього грошей заплатив Олег?

3) Посіяли 16 кг жита, а зібрали у 24 рази більше. Скільки кілограмів жита зібрали?

4. математичний диктант

• До числа 720 додати добуток чисел 6 і 7.

• Суму чисел 18 і 14 зменшити у 4 рази.

• Знайти 1/4 від числа 36.

• Знайти число, якщо 1/8 його дорівнює 10.

 

II. Розвиток математичних умінь учнів

1. Записати вирази та обчислити їх значення.

• Зменшуване 85, від’ємник є добутком чисел 8 і 9.

• Ділене 56, дільник є різницею чисел 14 і 6.

2. Коментоване розв’язання прикладів № 83

3. Фізкультхвилинка

4. Робота за малюнком вправи № 84

Жабенятко не може відповісти на запитання. Допоможіть йому.

 

 

— Яка маса одного ящика?

— Яка маса трьох ящиків? Яка маса двох ящиків масла?

5. Аналіз та розв’язання задачі № 85

— Скільки часу витратить батько на дорогу на роботу і назад автобусом?

— Скільки часу витратить батько на дорогу на роботу і назад на метро?

— На скільки менше часу витратить батько на дорогу, якщо їздитиме на метро?

— На скільки менше часу витратить батько на дорогу на роботу і назад за 7 днів, якщо їздитиме на метро?

Після аналізу задачі вчитель пропонує сильнішим учням скласти вираз до задачі, а решті учнів - розв’язати її під своїм керівництвом.

6. Самостійне розв’язання прикладів № 86

7. Групова робота

 

Високий рівень

Достатній рівень

Середній та початковий рівень

Для ферми учні зібрали 90 кг трави першого для, а другого дня — 60 кг. По скільки кілограмів трави нарвали учні за 2 дні на кожного кроля, якщо їх було на фермі 30? Розв’язати задачу двома способами

Для ремонту двох будинків витратили 13 банок фарби, по 3 кг у кожній. На перший будинок витратили 5 банок фарби. Скільки кілограмів фарби витратили для ремонту другого будинку?

Посадили 25 кг пшениці, а зібрали у 14 разів більше. Скільки кілограмів пшениці зібрали?

 

III. Підсумки уроку

 

IV. Домашнє завдання

№ 87, 88.






Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити

Віртуальна читальня освітніх матеріалів для студентів, вчителів, учнів та батьків.

Наш сайт не претендує на авторство розміщених матеріалів. Ми тільки конвертуємо у зручний формат матеріали з мережі Інтернет які знаходяться у відкритому доступі та надіслані нашими відвідувачами.

Всі матеріали на сайті доступні за ліцензією Creative Commons Attribution-Sharealike 3.0 Unported CC BY-SA 3.0 та GNU Free Documentation License (GFDL)

Якщо ви являєтесь володарем авторського права на будь-який розміщений у нас матеріал і маєте намір видалити його зверніться для узгодження до адміністратора сайту.

Дозволяється копіювати матеріали з обов'язковим гіпертекстовим посиланням на сайт, будьте вдячними ми приклали багато зусиль щоб привести інформацію у зручний вигляд.

© 2007-2019 Всі права на дизайн сайту належать С.Є.А.