МАТЕМАТИКА 4 КЛАС
РОЗРОБКИ УРОКІВ

УРОК 16

Тема. Утворення й читання будь-яких чотирицифрових чисел. Розкладання чисел на розрядні доданки. Види кутів

 

Мета: розглянути запис чотирицифрових чисел в нумераційній таблиці; формувати вміння учнів читати чотирицифрові числа; розкладати їх на розрядні доданки; уточнити поняття периметр многокутника; ознайомити з видами кутів.

Обладнання: картки для усної лічби, нумераційна таблиця, таблиця «Види кутів».

ХІД УРОКУ

I. Контроль і закріплення знань учнів

1. Перевірка домашнього завдання

1) Скласти план розв’язання задачі № 125.

2) Підкреслити числа, що є відповідями прикладів № 126.

184, 536, 538, 749, 12, 21, 32, 39, 3, 55, 54.

2. Усна лічба

Розшифруйте назву пташки, що живе в українських лісах.

 

image40

Слово: зяблик.

 

3. Робота за картками

Картка 1

1) До санаторію приїхало 98 дівчат і 82 хлопці. Скільки потрібно столів, якщо за один стіл сідає 6 осіб?

2) 840 + 540 : (3 · 3) · 7

Картка 2

1) На клумбі виросло 5 рядів айстр по 13 квіток у кожному і 6 рядів гвоздики по 11 квіток. Скільки всього квіток виросло на клумбі?

2) 400 - (80 + 60) + (96 - 56)

 

II. Вивчення нового матеріалу

1. Підготовчі вправи

1) Записати число, яке містить:

• 4 тис., 5 сот., 4 дес., 8 од.;

• 7 тис., 4 од.;

• 3 тис., 8 дес.

2) Записати суму розрядних доданків одним числом:

500 + 30 + 2; 700 + 70 + 7.

2. Пояснення матеріалу за завданням № 127

3. Записування чисел у нумераційній таблиці: 2 753, 4 500, 4 050

4. Прочитати числа (№ 128).

5. Первинне закріплення

Розв’язання з коментуванням прикладів № 129, 130.

6. Фізкультхвилинка

 

III. Розвиток математичних умінь учнів

1. Задача № 131

— Про що можна дізнатись, обчисливши такі вирази:

57 : 3; 57 : 3 + 57; 57 - 57 : 3?

2. Робота з геометричними фігурами (вправа № 132)

• Повторення правила знаходження периметра будь-якої фігури.

• Самостійна робота:

І варіант — обчислити периметр фігури синього кольору;

ІІ варіант — обчислити периметр фігури червоного кольору.

3. Робота за таблицею «Види кутів»

• Учитель за таблицею розповідає про те, що таке кут, як утворюється кут, які види кутів є в геометрії.

• Робота за вправою № 133.

• Практична робота: креслення різних видів кутів у зошиті.

 

IV. Підсумки уроку

 

V. Домашнє завдання

№ 134, 135.






Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити

Віртуальна читальня освітніх матеріалів для студентів, вчителів, учнів та батьків.

Наш сайт не претендує на авторство розміщених матеріалів. Ми тільки конвертуємо у зручний формат матеріали з мережі Інтернет які знаходяться у відкритому доступі та надіслані нашими відвідувачами.

Всі матеріали на сайті доступні за ліцензією Creative Commons Attribution-Sharealike 3.0 Unported CC BY-SA 3.0 та GNU Free Documentation License (GFDL)

Якщо ви являєтесь володарем авторського права на будь-який розміщений у нас матеріал і маєте намір видалити його зверніться для узгодження до адміністратора сайту.

Дозволяється копіювати матеріали з обов'язковим гіпертекстовим посиланням на сайт, будьте вдячними ми приклали багато зусиль щоб привести інформацію у зручний вигляд.

© 2007-2019 Всі права на дизайн сайту належать С.Є.А.