МАТЕМАТИКА 4 КЛАС
РОЗРОБКИ УРОКІВ

УРОК 21-22

Тема. Читання й записування п’ятицифрових чисел. Дії з круглими числами. Порівняння чисел. Види трикутників за сторонами

 

Мета: формувати розуміння учнями поняття п’ятицифрове число; повторити письмове додавання у випадку трьох компонентів; вправляти учнів у порівнянні п’ятицифрових чисел; формувати вміння розпізнавати трикутники за сторонами; вдосконалювати обчислювальні навички.

Обладнання: картки з трикутниками, картки для усної лічби, таблиця умови задачі.

ХІД УРОКУ

I. Контроль і закріплення знань учнів

1. Перевірка домашнього завдання

Записати по діях розв’язання задачі № 174.

2. Усна лічба

Поєднати хмаринки з однаковими відповідями.

 

 

3. Завдання для опитування

• Записати числа цифрами: вісімнадцять тисяч п’ятсот двадцять, дев’яносто тисяч дев’ять, шістдесят тисяч сто, сімсот тисяч чотириста один, п’ятсот два, тисяча сорок.

• Знайти 1/4 від числа 800; від числа 2 000.

• Записати суми числами:

40 000 + 4 000 + 300 + 20 + 6;

80 000 + 2 000 + 70 + 6;

30 000 + 300 + 2.

• Обчислити приклади письмово: 470 — 178, 240 — 195, 257 + 349, 268 + 392.

4. Індивідуальна робота за картками

Картка 1

1) Записати «сусідів» числа 4869.

2) Обчислити:

168 + 279, 700 — 457, 367 + 295, 1000 — 305.

3) Знайти 1/5 від 1 кг.

 

Картка 2

1) Порівняти числа:

40 408 і 44 080, 10 800 і 18 000.

2) Обчислити:

936 : 72, 280 : 70, 124 · 7, 381 — 198.

3) Знайти 1/2 від 1 дм.

5. Розкласти на розрядні доданки: 25 756, 83 400, 83 004, 83 040, 10 510.

6. Виконання завдань № 177, 179, 185, 186

 

II. Розвиток математичних умінь учнів

1. Самостійне розв’язання завдань № 180, 189

2. Фізкультхвилинка

3. Коментоване розв’язання прикладів № 188

4. Робота над задачами

• № 181 (після аналізу задачі запропонувати записати розв’язання задачі самостійно).

image51

№ 190 (самостійне розв’язання).

• № 191 (розв’язати двома способами).

• Індивідуальна робота за картками.

Розфарбувати рівносторонній трикутник червоним олівцем, рівнобедрений — синім, а різносторонній — зеленим олівцем. Яка фігура зайва? Чому?

 

image52

 

III. Підсумки уроку

 

IV. Домашнє завдання

№ 184, 192.






Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити

Віртуальна читальня освітніх матеріалів для студентів, вчителів, учнів та батьків.

Наш сайт не претендує на авторство розміщених матеріалів. Ми тільки конвертуємо у зручний формат матеріали з мережі Інтернет які знаходяться у відкритому доступі та надіслані нашими відвідувачами.

Всі матеріали на сайті доступні за ліцензією Creative Commons Attribution-Sharealike 3.0 Unported CC BY-SA 3.0 та GNU Free Documentation License (GFDL)

Якщо ви являєтесь володарем авторського права на будь-який розміщений у нас матеріал і маєте намір видалити його зверніться для узгодження до адміністратора сайту.

Дозволяється копіювати матеріали з обов'язковим гіпертекстовим посиланням на сайт, будьте вдячними ми приклали багато зусиль щоб привести інформацію у зручний вигляд.

© 2007-2019 Всі права на дизайн сайту належать С.Є.А.