Матеріали для Нової української школи 1 клас - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити

МАТЕМАТИКА 4 КЛАС
РОЗРОБКИ УРОКІВ

УРОК 25

Тема. Нумерація шестицифрових чисел. Розкладання чисел на розрядні доданки

 

Мета: вправляти учнів у читанні, запису шестицифрових чисел; перевірити знання з теми «П’ятицифрові числа»; вдосконалювати обчислювальні навички.

Обладнання: картка для тематичного опитування.

ХІД УРОКУ

I. Контроль і закріплення знань учнів

1. Тематичне опитування

 

Варіант I

Варіант II

1. Записати цифрами числа: шість тисяч вісімсот сорок п’ять; десять тисяч шістсот; п’ятнадцять тисяч вісімдесят дев’ять; сімдесят тисяч п’ятсот два; сорок три тисячі три.

2. Записати «сусідів» числа 80 000

1. Записати цифрами числа: п’ять тисяч сто двадцять сім; сімдесят тисяч шістсот; тридцять тисяч сорок шість; дванадцять тисяч триста один; сімдесят дві тисячі.

2. Записати «сусідів» числа 70 000

3. Порівняти.

37 480 і 37 408

5 050 і 50 050

23 019 і 23 910

60 090 і 60 900

3. Порівняти.

47 360 і 47 036

4 040 і 40 040

32 020 і 32 200

60 070 і 67 000

4. Виконати ділення.

621 : 3, 912 : 73

4. Виконати ділення.

618 : 3, 292 : 73

5. Розв’язати задачу.

Довжина відрізка 12 см. Відрізали 1/4 частину. Скільки сантиметрів відрізка відрізали?

5. Розв’язати задачу.

Довжина смужки 24 см. Наталя відрізала на закладку 1/6 частину. Скільки сантиметрів смужки відрізала Наталя на закладку?

6. Знайти значення виразу.

(840 - 359 · 2) + 292 : 73

6. Знайти значення виразу.

(540 - 387) · 8 - 816 : 16

7. На трьох лялькових виставах побувало 786 дітей. Першу виставу подивились 225 дітей, другу — на 38 дітей менше. Скільки дітей подивилось третю виставу?

7. За три дні в бібліотеці побувало 900 учнів. Першого дня було 457 учнів, другого дня — на 123 учні менше. Скільки учнів побувало в бібліотеці третього дня?

8. Знайти 1/5 від 1 м; 1/4- від 1 кг

8. Знайти 1/2 від 1 дм; 1/5 від 1 кг

 

2. Фізкультхвилинка

 

II. Розвиток математичних умінь учнів

1. Усне виконання завдань № 213, 214 з коментуванням

2. Порівняння чисел (№ 215)

3. Розкласти числа на розрядні доданки (самостійна робота із взаємоперевіркою). Приклади № 216

4. Робота над задачею № 217 (самостійне розв’язання задачі; на дошці — короткий запис задачі)

5. Диференційована робота над задачею № 218

• Учні з високим рівнем знань — самостійне розв’язання.

• Учні з достатнім рівнем знань — розв’язання за поданим планом.

1) Скільки кілограмів персиків було в ящиках по 10 кг?

2) Скільки кілограмів персиків було в ящиках по 15 кг?

3) Скільки було ящиків по 15 кг?

• Учні з середнім та початковим рівнем знань — розв’язання задачі під керівництвом учителя.

 

III. Підсумки уроку

 

IV. Домашнє завдання

№ 219, 220.









загрузка...

Віртуальна читальня освітніх матеріалів для студентів, вчителів, учнів та батьків.

Наш сайт не претендує на авторство розміщених матеріалів. Ми тільки конвертуємо у зручний формат матеріали з мережі Інтернет які знаходяться у відкритому доступі та надіслані нашими відвідувачами. Якщо ви являєтесь володарем авторського права на будь-який розміщений у нас матеріал і маєте намір видалити його зверніться для узгодження до адміністратора сайту.

Дозволяється копіювати матеріали з обов'язковим гіпертекстовим посилання на сайт, будьте вдячними ми затратили багато зусиль щоб привести інформацію у зручний вигляд.

© 2008-2019 Всі права на дизайн сайту належать С.Є.А.