МАТЕМАТИКА 4 КЛАС
РОЗРОБКИ УРОКІВ

УРОК 3

Тема. Письмове додавання й віднімання трицифрових чисел. Знаходження значень буквених виразів. Задачі на 3 дії

 

Мета: повторити алгоритм письмового додавання й віднімання чисел; опрацювати розширену задачу на знаходження третього доданка; ознайомити учнів з розміщенням відрізків на площині і в просторі.

Обладнання: предметні малюнки, таблиця «Додавання й віднімання трицифрових чисел».

ХІД УРОКУ

I. Контроль і закріплення знань учнів

1. Перевірка домашнього завдання

• Прочитати приклади № 17 з відповіддю, яка виражена двоцифровим числом.

• Показати розв’язання задачі № 18 двома способами.

2. Усні обчислення

1) Лічба «ланцюжком».

30 · 3 - 45 : 9 · 7 + 35 : 10 =

2) Математичний диктант.

• Записати число, яке складається з 8 дес. 3 од.; 3 сот. 5 дес. 4 од.; 2 сот. 7 дес.; 5 сот. 2 од.

• Записати наступне число для чисел 217, 306, 209, 475, 399.

• Записати числа, попередні для чисел 174, 320, 241, 456, 230.

• Число 452 зменшити на 50.

• Число 348 зменшити на 4 десятки.

• Число 123 збільшити на 1 сотню.

• Знайти добуток чисел 24 і 5.

• З чисел 4, 0, 1 записати найменше і найбільше трицифрове число. Відповіді: 83, 354, 270, 502, 218, 307, 210, 476, 400, 173, 319, 240, 455, 229, 402, 308, 223, 120, 104, 410.

3) Усне розв’язання задач.

• Учні вирішили посадити в парку 140 кленів. Вони посадили 80 дерев. Скільки дерев їм залишилось посадити?

• До магазину привезли 258 телевізорів. Через тиждень у магазині залишилось 120 телевізорів. Скільки телевізорів продали за тиждень?

 

II. Повторення письмового додавання й віднімання трицифрових чисел

1. Обчислення з коментуванням прикладів біля дошки

2. Самостійне виконання завдання № 20

3. Фізкультхвилинка

 

III. Розвиток математичних умінь учнів

1. Коментоване розв’язання прикладів № 21

2. Робота над задачею № 22

 

 

3. Робота з геометричним матеріалом. Вправа № 23

Записати назви відрізків, зображених у вертикальному положенні, виміряти їх довжину. Віднайти серед них найкоротший відрізок, найдовший відрізок.

4. Самостійна робота за варіантами

Приклади № 19 (I варіант — перший рядок, II варіант — другий рядок).

5. Задача з логічним навантаженням

Назвати номери будинків на одній стороні вулиці, що стоять один за одним.

 

image11

 

Відповідь: 16, 18, 20.

 

IV. Підсумки уроку

 

V. Домашнє завдання

№ 25, 26.






Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити

Віртуальна читальня освітніх матеріалів для студентів, вчителів, учнів та батьків.

Наш сайт не претендує на авторство розміщених матеріалів. Ми тільки конвертуємо у зручний формат матеріали з мережі Інтернет які знаходяться у відкритому доступі та надіслані нашими відвідувачами.

Всі матеріали на сайті доступні за ліцензією Creative Commons Attribution-Sharealike 3.0 Unported CC BY-SA 3.0 та GNU Free Documentation License (GFDL)

Якщо ви являєтесь володарем авторського права на будь-який розміщений у нас матеріал і маєте намір видалити його зверніться для узгодження до адміністратора сайту.

Дозволяється копіювати матеріали з обов'язковим гіпертекстовим посиланням на сайт, будьте вдячними ми приклали багато зусиль щоб привести інформацію у зручний вигляд.

© 2007-2019 Всі права на дизайн сайту належать С.Є.А.