МАТЕМАТИКА 4 КЛАС
РОЗРОБКИ УРОКІВ
УРОК 47
Тема. Задачі на знаходження відстані за даними швидкістю і часом
Мета: пояснити правило знаходження відстані за даними швидкістю та часу; формувати вміння учнів розв’язувати задачі на рух; вдосконалювати навички усної лічби.
Обладнання: таблиця для розв’язання простих задач, картки для усної лічби, таблиця «Одиниці швидкості».
ХІД УРОКУ
I. Контроль і закріплення знань учнів
1. Перевірка домашнього завдання
✵ Пояснити розв’язання задачі № 387.
✵ Прочитати відповідь до задачі № 388.
2. Завдання для опитування
✵ Скласти задачі за таблицею.
Рухомий об’єкт |
Швидкість |
Час |
Відстань |
Лижник |
? |
2 год. |
48 км |
Мотоцикліст |
? |
2 год. |
120 км |
Пішохід |
? |
3 год. |
15 км |
Літак |
? |
4 год. |
960 км |
✵ Гра «Комп’ютер».
II. Вивчення нового матеріалу
1. Задача
Лижник був у дорозі 3 години і подолав відстань 39 км. З якою швидкістю рухався лижник?
— Скласти задачу, обернену до даної, в якій потрібно відшукати число 39.
— Як знайти відстань?
Висновок. Щоб знайти відстань, треба швидкість помножити на час.
2. Первинне закріплення. Розв’язання задач № 390, 392
3. Фізкультхвилинка
III. Розвиток математичних умінь учнів
✵ Розв’язання прикладів № 393 самостійно.
✵ Усне розв’язання задачі № 395.
IV. Підсумки уроку
V. Домашнє завдання
№ 396, 397.