МАТЕМАТИКА 4 КЛАС
РОЗРОБКИ УРОКІВ

УРОК 47

Тема. Задачі на знаходження відстані за даними швидкістю і часом


Мета: пояснити правило знаходження відстані за даними швидкістю та часу; формувати вміння учнів розв’язувати задачі на рух; вдосконалювати навички усної лічби.

Обладнання: таблиця для розв’язання простих задач, картки для усної лічби, таблиця «Одиниці швидкості».

ХІД УРОКУ

I. Контроль і закріплення знань учнів

1. Перевірка домашнього завдання

• Пояснити розв’язання задачі № 387.

• Прочитати відповідь до задачі № 388.

2. Завдання для опитування

• Скласти задачі за таблицею.


Рухомий об’єкт

Швидкість

Час

Відстань

Лижник

?

2 год.

48 км

Мотоцикліст

?

2 год.

120 км

Пішохід

?

3 год.

15 км

Літак

?

4 год.

960 км


• Гра «Комп’ютер».



II. Вивчення нового матеріалу

1. Задача

Лижник був у дорозі 3 години і подолав відстань 39 км. З якою швидкістю рухався лижник?

— Скласти задачу, обернену до даної, в якій потрібно відшукати число 39.

— Як знайти відстань?

Висновок. Щоб знайти відстань, треба швидкість помножити на час.

2. Первинне закріплення. Розв’язання задач № 390, 392

3. Фізкультхвилинка


III. Розвиток математичних умінь учнів

• Розв’язання прикладів № 393 самостійно.

• Усне розв’язання задачі № 395.


IV. Підсумки уроку


V. Домашнє завдання

№ 396, 397.





Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити