МАТЕМАТИКА 4 КЛАС
РОЗРОБКИ УРОКІВ

УРОК 59

Тема. Одиниці вимірювання площі


Мета: пояснити учням необхідність застосування різних одиниць вимірювання площі прямокутника; вправляти у розв’язанні задач, пов’язаних з площею прямокутника; вдосконалювати обчислювальні навички.

Обладнання: таблиця для усної лічби, креслення, таблиця одиниць площі.

ХІД УРОКУ

I. Контроль і закріплення знань учнів

1. Математичний диктант

• Число 9 збільшити на 600 і результат поділити на 3.

• Суму чисел 90 і 70 збільшити в 10 разів.

• Число 2 помножити на 360 і результат зменшити на 500.

• На скільки 9 т більше, ніж 9 кг? 10 м більше, ніж 10 см?

2. Завдання для опитування

• Як знайти відстань, якщо відомі час і швидкість?

• Як знайти час, якщо відомі відстань і швидкість?

• Як знайти швидкість, якщо відомі відстань і час?

• Як знайти периметр прямокутника?

• Як знайти площу прямокутника?

3. Розв’язання задач

• Є два прямокутники (креслення — на дошці). Довжина сторін одного 6 см і 8 см, другого — 12 см і 3 см. Обчисліть площу цих прямокутників і порівняйте їх.

• Периметр квадрата 24 см. Знайти його площу.

4. Усна лічба за таблицею

Обчислити приклади і за кодом відгадати слово. (Калейдоскоп)

 

image135

 

Код:

18

3

52

19

46

76

0

54

18

0

84

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

II. Вивчення нового матеріалу

1. Пояснення про одиниці вимірювання площі за вправою № 491 Читання таблиці одиниць площі. Бесіда про те, де в житті можна застосовувати ті чи інші одиниці вимірювання площі.

2. Первинне закріплення за вправами № 492—494

3. Фізкультхвилинка

 

III. Розвиток математичних умінь учнів

1. Розв’язання задач на порівняння площ (№ 494)

2. Самостійна робота: приклади № 495 (І варіант — перший стовпчик, ІІ варіант — другий стовпчик)

 

IV. Підсумки уроку

 

V. Домашнє завдання

№ 496, 497.





Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити