МАТЕМАТИКА 4 КЛАС
РОЗРОБКИ УРОКІВ

УРОК 99

Тема. Повторення множення двоцифрових чисел на двоцифрове

 

Мета: повторити усне й письмове множення двоцифрових чисел на двоцифрове; ознайомити учнів із задачами на знаходження невідомого за двома різницями; вдосконалювати обчислювальні навички.

Обладнання: предметні малюнки.

ХІД УРОКУ

I. Аналіз контрольної роботи

 

II. Розвиток математичних умінь учнів

1. Повторення про усний і письмовий спосіб знаходження добутку двох двоцифрових чисел за вправами № 810, 811

2. Пояснення ходу обчислення добутку чисел 67 і 84 за вправою № 812

3. Вправа № 813 (перший приклад — коментоване розв’язання біля дошки, другий — з коментуванням у зошиті, решта — самостійно)

4. Робота над задачами

1) Задача № 814.

Фронтальне опрацювання змісту кожної задачі, креслення таблиць. Самостійне розв’язання задач учнями.

2) Задача № 815 (за малюнком).

 

 

III. Підсумки уроку

 

IV. Домашнє завдання

№ 816, 817

 

УРОК 100

 

Учитель відпрацьовує навички письмового множення на двоцифрові числа та розв’язання задач вивчених видів за вправами № 818-824.






Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити

Віртуальна читальня освітніх матеріалів для студентів, вчителів, учнів та батьків.

Наш сайт не претендує на авторство розміщених матеріалів. Ми тільки конвертуємо у зручний формат матеріали з мережі Інтернет які знаходяться у відкритому доступі та надіслані нашими відвідувачами.

Всі матеріали на сайті доступні за ліцензією Creative Commons Attribution-Sharealike 3.0 Unported CC BY-SA 3.0 та GNU Free Documentation License (GFDL)

Якщо ви являєтесь володарем авторського права на будь-який розміщений у нас матеріал і маєте намір видалити його зверніться для узгодження до адміністратора сайту.

Дозволяється копіювати матеріали з обов'язковим гіпертекстовим посиланням на сайт, будьте вдячними ми приклали багато зусиль щоб привести інформацію у зручний вигляд.

© 2007-2019 Всі права на дизайн сайту належать С.Є.А.