МАТЕМАТИКА 4 КЛАС
РОЗРОБКИ УРОКІВ
УРОК 103
Тема. Знаходження значень виразів на сумісні дії різних ступенів
Мета: формувати вміння учнів знаходити значення виразів на сумісні дії; розв’язувати задачі на знаходження числа за двома різницями, на порівняння суми двох добутків і числа та знаходження площі.
Обладнання: картки для усної лічби, таблиця для задачі.
ХІД УРОКУ
I. Контроль і закріплення знань учнів
1. Усна лічба за таблицею
2. Математичний диктант за вправою № 841
3. Розв’язання рівнянь за вправою № 840
II. Розвиток математичних умінь учнів
1. Пояснення учнями порядку виконання дій у виразі вправи № 842
2. Вправа № 843 (значення першого виразу знайти, виконавши дії на дошці, другого виразу — самостійно)
3. Самостійна робота Знайти значення виразів.
Варіант I
(349 + 828 : 36) · 68
Варіант II
(167 880 - 385 · 24) : 60
4. Робота над задачами
✵ Задача № 844 (під час повторення змісту задачі вчитель заповнює таблицю).
|
Поденна оплата |
Кількість днів |
Вартість роботи |
I маляр II маляр |
однакова |
? ?, на 2 дні менше |
75 грн. 45 грн. |
✵ Задача № 845 (розв’язати виразом).
✵ Самостійне розв’язання задачі № 846.
III. Підсумки уроку
IV. Домашнє завдання
№ 847, 848.