МАТЕМАТИКА 4 КЛАС
РОЗРОБКИ УРОКІВ

УРОК 103

Тема. Знаходження значень виразів на сумісні дії різних ступенів

 

Мета: формувати вміння учнів знаходити значення виразів на сумісні дії; розв’язувати задачі на знаходження числа за двома різницями, на порівняння суми двох добутків і числа та знаходження площі.

Обладнання: картки для усної лічби, таблиця для задачі.

ХІД УРОКУ

I. Контроль і закріплення знань учнів

1. Усна лічба за таблицею

 

 

image221

 

2. Математичний диктант за вправою № 841

3. Розв’язання рівнянь за вправою № 840

 

II. Розвиток математичних умінь учнів

1. Пояснення учнями порядку виконання дій у виразі вправи № 842

2. Вправа № 843 (значення першого виразу знайти, виконавши дії на дошці, другого виразу — самостійно)

3. Самостійна робота Знайти значення виразів.

Варіант I                     

(349 + 828 : 36) · 68   

Варіант II

(167 880 - 385 · 24) : 60

4. Робота над задачами

• Задача № 844 (під час повторення змісту задачі вчитель заповнює таблицю).

 

 

Поденна оплата

Кількість днів

Вартість роботи

I маляр

II маляр

однакова

?

?, на 2 дні менше

75 грн. 45 грн.

 

• Задача № 845 (розв’язати виразом).

• Самостійне розв’язання задачі № 846.

 

III. Підсумки уроку

 

IV. Домашнє завдання

№ 847, 848.





Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити