МАТЕМАТИКА 4 КЛАС
РОЗРОБКИ УРОКІВ

УРОК 105

Тема. Множення багатоцифрових чисел на трицифрові, яке містить у середині 0

 

Мета: ознайомити учнів з особливостями алгоритму та запису письмового множення багатоцифрових чисел на трицифрове; опрацювати задачі на рух та задачу на знаходження площі ділянок; формувати обчислювальні навички.

Обладнання: картки для усних обчислень, індивідуальні картки.

ХІД УРОКУ

I. Контроль і закріплення знань учнів

1. Усні обчислення

 

image223

 

2. Вправа № 857

3. Завдання для опитування

Картка 1

1) З двох сіл виїхали одночасно назустріч одне одному 2 мотоциклісти. Швидкість першого мотоцикліста 30 км/год, а другого — 40 км/год. Знайти відстань між цими селами.

2) 125 · 546 - 709 · 83

Картка 2

1) Із двох міст, відстань між якими 150 км, виїхали одночасно назустріч одне одному 2 велосипедисти. Через скільки годин вони зустрінуться, коли їдуть так, що перший міг би проїхати весь шлях за 15 год., а другий — за 10 год.?

2) 463 · 521 - 194 · 234

 

II. Вивчення нового матеріалу

1. Пояснення вчителя на основі порівняння знаходження числових значень добутків 1 467 · 53 і 1 467 · 503

Учитель звертає увагу на те, що при множенні 1 467 на 0 десятків ми одержуємо 0 десятків, тому в стовпчику під десятками ніяку цифру не пишемо. Кожну цифру числа 1 467 множимо на 5 сотень, починаючи з 7 одиниць. Першу цифру сотень 5 підписуємо під сотнями.

2. Первинне закріплення

Вправа № 859 (два вирази — коментоване розв’язання, третій — записуємо на дошці, четвертий — самостійно).

3. Фізкультхвилинка

 

III. Розвиток математичних умінь учнів

1. Задача № 860 (сильнішим учням вчитель пропонує розв’язати задачу самостійно, решта розв’язує під керівництвом учителя)

2. Задача № 862 (коментоване розв’язання по діях)

3. Задача № 861 (самостійно)

 

IV. Підсумки уроку

 

V. Домашнє завдання

№ 863, 864.

 

УРОК 106

 

На уроці вчитель відпрацьовує з учнями вміння множити багатоцифрові числа на трицифрові, двоцифрові, розв’язувати задачі вивчених видів.






Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити

Віртуальна читальня освітніх матеріалів для студентів, вчителів, учнів та батьків.

Наш сайт не претендує на авторство розміщених матеріалів. Ми тільки конвертуємо у зручний формат матеріали з мережі Інтернет які знаходяться у відкритому доступі та надіслані нашими відвідувачами.

Всі матеріали на сайті доступні за ліцензією Creative Commons Attribution-Sharealike 3.0 Unported CC BY-SA 3.0 та GNU Free Documentation License (GFDL)

Якщо ви являєтесь володарем авторського права на будь-який розміщений у нас матеріал і маєте намір видалити його зверніться для узгодження до адміністратора сайту.

Дозволяється копіювати матеріали з обов'язковим гіпертекстовим посиланням на сайт, будьте вдячними ми приклали багато зусиль щоб привести інформацію у зручний вигляд.

© 2007-2019 Всі права на дизайн сайту належать С.Є.А.