Матеріали для Нової української школи 1 клас - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити

МАТЕМАТИКА 4 КЛАС
РОЗРОБКИ УРОКІВ

УРОК 105

Тема. Множення багатоцифрових чисел на трицифрові, яке містить у середині 0

 

Мета: ознайомити учнів з особливостями алгоритму та запису письмового множення багатоцифрових чисел на трицифрове; опрацювати задачі на рух та задачу на знаходження площі ділянок; формувати обчислювальні навички.

Обладнання: картки для усних обчислень, індивідуальні картки.

ХІД УРОКУ

I. Контроль і закріплення знань учнів

1. Усні обчислення

 

image223

 

2. Вправа № 857

3. Завдання для опитування

Картка 1

1) З двох сіл виїхали одночасно назустріч одне одному 2 мотоциклісти. Швидкість першого мотоцикліста 30 км/год, а другого — 40 км/год. Знайти відстань між цими селами.

2) 125 · 546 - 709 · 83

Картка 2

1) Із двох міст, відстань між якими 150 км, виїхали одночасно назустріч одне одному 2 велосипедисти. Через скільки годин вони зустрінуться, коли їдуть так, що перший міг би проїхати весь шлях за 15 год., а другий — за 10 год.?

2) 463 · 521 - 194 · 234

 

II. Вивчення нового матеріалу

1. Пояснення вчителя на основі порівняння знаходження числових значень добутків 1 467 · 53 і 1 467 · 503

Учитель звертає увагу на те, що при множенні 1 467 на 0 десятків ми одержуємо 0 десятків, тому в стовпчику під десятками ніяку цифру не пишемо. Кожну цифру числа 1 467 множимо на 5 сотень, починаючи з 7 одиниць. Першу цифру сотень 5 підписуємо під сотнями.

2. Первинне закріплення

Вправа № 859 (два вирази — коментоване розв’язання, третій — записуємо на дошці, четвертий — самостійно).

3. Фізкультхвилинка

 

III. Розвиток математичних умінь учнів

1. Задача № 860 (сильнішим учням вчитель пропонує розв’язати задачу самостійно, решта розв’язує під керівництвом учителя)

2. Задача № 862 (коментоване розв’язання по діях)

3. Задача № 861 (самостійно)

 

IV. Підсумки уроку

 

V. Домашнє завдання

№ 863, 864.

 

УРОК 106

 

На уроці вчитель відпрацьовує з учнями вміння множити багатоцифрові числа на трицифрові, двоцифрові, розв’язувати задачі вивчених видів.









загрузка...

Віртуальна читальня освітніх матеріалів для студентів, вчителів, учнів та батьків.

Наш сайт не претендує на авторство розміщених матеріалів. Ми тільки конвертуємо у зручний формат матеріали з мережі Інтернет які знаходяться у відкритому доступі та надіслані нашими відвідувачами. Якщо ви являєтесь володарем авторського права на будь-який розміщений у нас матеріал і маєте намір видалити його зверніться для узгодження до адміністратора сайту.

Дозволяється копіювати матеріали з обов'язковим гіпертекстовим посилання на сайт, будьте вдячними ми затратили багато зусиль щоб привести інформацію у зручний вигляд.

© 2008-2019 Всі права на дизайн сайту належать С.Є.А.