МАТЕМАТИКА
Поурочні плани для 5 класів

Урок № 4.

Тема. Нуль і мільярд


Мета: Продовжувати поглиблювати знання учнів про числа та дії над ними. Розвивати в учнів логічне мислення, творчу активність, допитливість.

Учні повинні вміти: читати і записувати числа з мільярдами, записувати числа у вигляді суми розрядних доданків, знати властивості нуля.


Хід уроку

І. Перевірка домашнього завдання.

Наявність домашнього завдання перевіряють чергові учні. Правильність завдання перевіряють коментуванням, а при необхідності із записами на дошці.


ІІ. Розв’язування вправ на дошці під керівництвом учителя № 59, 68, 73, 75, 77, 81, 83.

1. Математичний диктант


а). Записати числами: дванадцять мільярдів два мільйони сто двадцять тисяч вісім, 168 мільярдів 320 мільйонів 265 тисяч 163, 20 мільярдів 40 мільйонів 62.

б). Записати у вигляді суми розрядних доданків число: 35815464825.

в). Обчислити 128 – 128; 543 + 0; 648 – 0; 1246 . 0.

г). У скільки разів зменшиться число 1840300, якщо закреслити два останні нулі.

д). На скільки зменшиться число 153400, якщо закреслити два останні нулі.


2. Самоперевірка і взаємоперевірка диктанту в парах .Звірка відповідей з записами на дошці .


ІІІ. Вчимося розв’язувати ребуси

Вчитель ставить питання : чи вмієте ви читати ребуси ? Пояснює як потрібно розгадувати їх. Виконуються № 86 , 87 , 39, 40.


ІV. Гра “Кращий художник “.

Учні по двох виходять до дошки і малюють одночасно лівою “9” , а правою рукою цифру “6”.


V. Завдання додому.

§2. № 76, 79, 82, 84, 92.


V. Підведення підсумків уроку методом “Мікрофон “

1. Що нового ви дізналися на уроці?

2. Чи зрозуміли ви вивчений матеріал?

3. Чи цікаво вам було навчатись?





Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити