МАТЕМАТИКА
Поурочні плани для 5 класів

Урок № 23

Тема. Множення десяткових дробів

 

Мета уроку: Засвоєння учнями поняття множення дробів

 

Хід уроку

І. Актуалізація опорних знань учнів

1) Обчислити усно: 25×4×6 125×3×8 52×5×2 204×2

2) Які закони множення ви знаєте?

3) Як коротше записати суму 4+4+4+4+4+4?

4) Записати у вигляді суми 5×а

5) Перевести 235кв.см. у квадратні дециметри

 

ІІ. Обґрунтування практичного значення десяткових дробів

Якщо довжина прямокутника 3,6дм. а ширина 2,4дм. Як знайти його площу, перемноживши 3,6×2,4. Як це зробити?

 

ІІІ. Сприйняття множення десяткових дробів за підручником §27 стор.236

Учні самостійно опрацьовують §27 навчального посібника і дають відповіді на запитання

1)      Чому добуток 3,6дм. ×2,4дм. = 8,64 дм. кв. ?

2)      Чому добуток 4,5×2,3 = 10,35?

3)      Чому добуток 1,31×0,025 = 0,03275?

4)      Сформулювати правило множення десяткових дробів.

5)      Сформулювати закони множення.

 

ІV. Осмислення правила множення десяткового дробу на натуральне число.

1)      Усне розв’язання вправи № 1231(а-в)

 

V. Осмислення правила множення десяткових дробів

1) Усне розв’язання вправи № 1236

2) Колективне розв’язання вправи № 1238, 1239 із записом на дошці.

№ 1241(а) – із записом на дошці

№ 1241(б) – коментоване виконання вправи

№ 1242(б) – із записом на дошці

№ 1242(а) – самостійно

№ 1245 – на дошці і в зошитах

 

VI. Підсумки уроку і домашнє завдання

№ 1237; № 1240; № 1244;



Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити