Матеріали для Нової української школи 1 клас - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити

Розробки уроків - Українська мова 10 клас І семестр - 2018 рік

УРОК 14. КОНТРОЛЬНА РОБОТА (ТЕСТУВАННЯ)

Мета: перевірити сформованість умінь розрізняти, аналізувати, класифікувати мовні факти, оцінювати їх з погляду нормативності, відповідності ситуації та сфери спілкування; працювати з текстом, здійснювати пошук інформації в різноманітних джерелах, використовувати її в самостійно створених висловленнях різних типів, стилів і жанрів.

Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів:

знаннєва складова: знає та пояснює лексичне значення слів і фразеологізмів; називає групи лексики;

діяльнісна складова: доцільно використовує в мовленні різні групи лексики, фразеологізми; визначає й аргументує належність слова до певної групи лексики; здійснює адекватний добір слів для складання висловлення певного змісту та стилю;

ціннісна складова: виявляє прагнення поліпшувати власне мовлення, добирати адекватні змістові висловлення слова та фразеологізми; усвідомлює необхідність грамотного письма як важливої характеристики особистості.

Перебіг уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

II. МОТИВАЦІЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ШКОЛЯРІВ. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ, МЕТИ, ЗАВДАНЬ УРОКУ

ІІІ. ПЕРЕВІРКА ЗНАНЬ, УМІНЬ І НАВИЧОК

Тестові завдання

Варіант 1

1. Лексичне значення слова хвацький

А скупий;

Б галасливий;

В вправний;

Г веселий.

2. Позначте фразеологізм, який є синонімічним фразеологізму велике цабе.

А Велике ледащо;

Б велика птиця;

В велика риба;

Г велика людина.

3. Правильно вжито іменник у словосполученні...

А президентська компанія;

Б інформаційна кампанія;

В кампанія злодіїв;

Г посівна компанія.

4. На основі синонімії утворений вислів.

А З пустого в порожнє не переллєш.

Б Битий небитого везе.

В Один в полі не воїн.

Г Легше брати, ніж віддавати.

5. На рекламному щиті допущено порушення норм.

А орфографічних;

Б лексичних;

В пунктуаційних

Г граматичних.

6. Установіть відповідність між запозиченими словами і їхніми українськими відповідниками.

1 Реставрація

А Зародок

2 Ембріон

Б Захисник

3 Адвокат

В Відновлення

4 Девальвація

Г Знецінення

У завданнях 7-9 на місці крапок допишіть варіанти відповідей чи завдання так, щоб можна розв'язати тест. Укажіть правильні відповіді.

7. Антонімом до фразеологізму підкручувати гайки є зворот

А________________________________________________ ;

Б____________________________________________ ;

В________________________________________________ .

8. Укажіть значення фразеологізму .

А лицемірити;

Б злитися;

В гніватися;

Г тремтіти.

9. Усі слова є однозначними в рядку

А________________________________________________ ;

Б____________________________________________ ;

В________________________________________________ .

10. Напишіть есе (1-2 стор.) «Прекрасна мить життя», «Чарівність і могутність слова», використовуючи багатозначні слова, синоніми, антоніми, омоніми, слова в переносному значенні з урахуванням стилю мовлення.

Варіант 2

1. Позначте значення слова гаптувати.

А Вишивати;

Б в’язати;

В ткати;

Г плести.

2. Позначте фразеологізм, який є синонімічним фразеологізму грати на нервах.

А Обламати крила;

Б пустити півня;

В діймати до живого;

Г грати першу скрипку.

3. У реченні «Перед очима ... безкраї простори степу» пропущено слово.

А Встають;

Б повстають;

В постають;

Г стають;

4. Слово музичний(-а, -е) поєднується з усіма словами окрім...

А слух;

Б репертуар;

В інструмент;

Г училище.

5. Установіть відповідність між запозиченими словами і їхніми українськими відповідниками.

1 Руфер

2 Чизкейк

3 Моніторинг

4 Паритет

А Сирник

Б Рівність

В Спостереження

Г Дахолаз

6. На рекламному щиті допущено порушення норм..

А орфографічних;

Б лексичних;

В пунктуаційних

Г граматичних.

У завданнях 10-12 на місці крапок допишіть варіанти відповідей чи завдання так, щоб можна розв'язати тест. Укажіть правильні відповіді.

7. Антонімом до фразеологізму зуби з’їсти є зворот

А_________________________________ ;

Б_________________________________ ;

В_________________________________ ;

Г .

8. Укажіть значення фразеологізму _______________________________________________.

А стомитися;

Б злитися;

В кричати

Г радіти.

9. Усі слова є однозначними в рядку

А_________________________________ ;

Б_________________________________ ;

В_________________________________ .

10. Напишіть есе (1-2 стор.) «Прекрасна мить життя», «Чарівність і могутність слова», використовуючи багатозначні слова, синоніми, антоніми, омоніми, слова в переносному значенні з урахуванням стилю мовлення.

VII. ПІДСУМОК УРОКУ

VIII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ









загрузка...

Віртуальна читальня освітніх матеріалів для студентів, вчителів, учнів та батьків.

Наш сайт не претендує на авторство розміщених матеріалів. Ми тільки конвертуємо у зручний формат матеріали з мережі Інтернет які знаходяться у відкритому доступі та надіслані нашими відвідувачами. Якщо ви являєтесь володарем авторського права на будь-який розміщений у нас матеріал і маєте намір видалити його зверніться для узгодження до адміністратора сайту.

Дозволяється копіювати матеріали з обов'язковим гіпертекстовим посилання на сайт, будьте вдячними ми затратили багато зусиль щоб привести інформацію у зручний вигляд.

© 2008-2019 Всі права на дизайн сайту належать С.Є.А.