Усі уроки української мови 10 клас IІ семестр - 2018 рік
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ В 10 КЛАСІ. ІІ СЕМЕСТР
№ з/п |
Зміст уроку |
Дата |
|
Орфографічна норма (20 год.) |
|||
33 |
Орфограма. Орфографічна помилка. Орфографічний словник. Принципи української орфографії |
||
34 |
Ненаголошені е, и в корені слова |
||
35 |
Апостроф. Позначення м’якості приголосних |
||
36 |
Чергування голосних |
||
37 |
Чергування приголосних в українській мові. Зміни приголосних при збігові їх у процесі словотворення |
||
38 |
Спрощення приголосних. Подвоєння та подовження приголосних |
||
39 |
Правопис префіксів |
||
40 |
Правопис суфіксів |
||
41 |
Уживання великої літери |
||
42 |
Правила перенесення слів із рядка в рядок |
||
43 |
Тематична контрольна робота № 4. Контрольний тест |
||
44 |
Написання складних слів разом, окремо, з дефісом |
||
45 |
Правила написання прислівників. Розрізнення прислівників і співзвучних сполук (збоку — з боку, зрештою — з рештою, всередині — в серединітощо) |
||
46 |
Написання складних службових слів |
||
47 |
Написання не, ні з різними частинами мови |
||
48 |
Написання слів іншомовного походження. Правило «дев’ятки» |
||
49 |
Складні випадки написання прізвищ |
||
50 |
Складні випадки написання географічних назв |
||
51 |
Правила графічних скорочень слів |
||
52 |
Тематична контрольна робота № 5. Контрольний тест |
||
Морфологічна норма (12 год) |
|||
53 |
Морфологічна норма. Морфологічна помилка |
||
54 |
Іменник. Рід іменників (складні випадки узгодження роду іменників типу кір, дріб, біль, нежить, пил, степ, ступінь, путь та ін. з іншими частинами мови). Паралельні родові форми іменника (зал — зала, птах — птаха, плацкарт — плацкарта тощо) |
||
55 |
Іменники чоловічого та жіночого роду, що означають назви людей за діяльністю (поет — поетеса, поетка; директор — директорка, робітник — робітниця та ін.). Іменники спільного і подвійного роду |
||
56 |
Визначення роду невідмінюваних іменників та абревіатур, правила вживання їх |
||
57 |
Іменники, що мають лише форму однини або множини |
||
58 |
Складні випадки відмінювання іменників. Закінчення іменників І відміни в орудному відмінку |
||
59 |
Закінчення іменників чоловічого роду ІІ відміни в родовому відмінку |
||
60 |
Відмінкові закінчення іменників з конкретним та абстрактним значенням (терміна — терміну, феномена — феномену) |
||
61 |
Паралельні закінчення іменників чоловічого роду давального відмінка (-ові, -еві (-єві), -у (-ю)); іменників знахідного відмінка (назв побутових предметів (узяв олівець — узяв олівця, написав лист — написав листа); іменників місцевого відмінка однини (на коні — на коневі, в ліжку — на ліжкові, в гаї — в гаю, на торзі — на торгу); іменників місцевого відмінка множини (кістьми — костями, крильми — крилами, чобітьми — чоботямитощо) |
||
62 |
Закінчення іменників ІІІ відміни в орудному відмінку. Словозміна іменників !V відміни |
||
63 |
Особливості кличного відмінка. Творення й відмінювання чоловічих та жіночих імен по батькові |
||
64 |
Тематична контрольна робота № 6. Контрольний тест |
||
Практична риторика (6 год) |
|||
65 |
Суперечка як вид комунікації. Різновиди суперечки |
||
66 |
Правила ведення суперечки. Аргументи й докази |
||
67 |
Полемічні прийоми |
||
68 |
Мистецтво відповідати на запитання |
||
69 |
Дискусія на тему «Мовна мода — це добре чи погано?» |
||
70 |
Узагальнення й систематизація вивченого |