Усі уроки української мови в 11 класі
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ В 11 КЛАСІ. РІВЕНЬ СТАНДАРТУ
№ зп |
Дата |
Зміст уроку |
Примітки |
ВСТУП. ПОГЛИБЛЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАЙВАЖЛИВІШИХ ВІДОМОСТЕЙ 3 СИНТАКСИСУ І ПУНКТУАЦІЇ |
|||
1 |
Вступ. Українська мова у світі. Українська діаспора |
||
2 |
Розвиток мовленнєвих умінь. Культура мовлення і комунікація. Поняття комунікації як діяльності учасників спілкування з мстою інформаційного обміну та взаємовпливу. Дотримання ознак культури мовлення — важлива передумова ефективної комунікації. Усне й писемне ділове спілкування |
||
3 |
Найважливіші відомості з синтаксису і пунктуації: словосполучення і речення, синтаксичні зв’язки в них. Класифікація речень за будовою. Стилістичні особливості простих і складних речень. Синтаксичні норми |
||
4 |
Розвиток мовленнєвих умінь. Культура мовлення "і комунікація. Комунікація в діловій сфері. Етика професійного спілкування. Особистість і комунікативна діяльність. Комунікабельність як риса характеру людини |
||
5 |
Орфографічно-пунктуаційний практикум. Удосконалення правописної грамотності: правильне використання в писемному мовленні під час відтворення і створення висловлювань відомих орфограм і пунктограм |
||
6-7 |
Розвиток мовленнєвих умінь. Контрольний переказ із творчим завданням |
||
8 |
Розвиток мовленнєвих умінь. Культура мовлення і комунікація. Модель вербальної комунікації. Використання вербального й невербального коду в комунікації. Міжкультурна комунікація і професійна діяльність. Універсальне й національне в міжкультурній комунікації. Символіка в міжмовній комунікації |
||
9 |
Особливості вживання в мовленні односкладних і двоскладних, поширених і непоширених, повних і неповних, ускладнених і неускладнених простих речень. Інтонування різних видів простих речень |
||
10 |
Особливості вживання в мовленні різних видів складних речень. Інтонування різних видів складних речень. Синтаксичний аналіз |
||
11 |
Розвиток мовленнєвих умінь. Читання текстів різних стилів, тинів, жанрів мовлення. Визначення пізнавальної цінності прочитаного |
||
12 |
Основні пунктограми в простому і складному реченнях, у реченнях із прямою мовою та діалозі. Способи цитування. Пунктуаційний аналіз |
||
13 |
Розвиток мовленнєвих умінь. Читання текстів різних стилів, типів, жанрів мовлення. Оцінка використаних автором мовних засобів, аналіз структури тексту |
||
14 |
Орфографічно пунктуаційний практикум. Контрольний диктант (семестрова контрольна робота) |
||
15 |
Розвиток мовленнєвих умінь. Основи риторики. Риторика як наука й мистецтво. Риторичні вимоги до мовця. Імідж оратора. Професійний імідж |
||
16 |
Контрольна робота (тест). Контрольне читання мовчки |
||
ПОГЛИБЛЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАЙВАЖЛИВІШИХ ВІДОМОСТЕЙ 3 ЛІНГВІСТИКИ ТЕКСТУ І СТИЛІСТИКИ |
|||
17 |
Текст як середовище функціонування мовних одиниць. Основні ознаки тексту: зв’язність, комунікативність, членованість, інформативність. Текст у професійному спілкуванні |
||
18 |
Розвиток мовленнєвих умінь. Основи риторики. Підготовка промови |
||
19 |
Розвиток мовленнєвих умінь. Основи риторики. Підготовка промови |
||
20 |
Розвиток мовленнєвих умінь. Говоріння. Письмо. Виступ на семінарах, зборах, конференціях. Конспект публічного виступу. Конспектування висловлювання, що сприймаються на слух |
||
21 |
Розвиток мовленнєвих умінь. Основи риторики. Полеміка у професійному спілкуванні. Полемічні прийоми. Етика полемічної майстерності |
||
22 |
Розвиток мовленнєвих умінь. Основи риторики. Полеміка у професійному спілкуванні. Полемічні прийоми. Етика полемічної майстерності |
||
23 |
Орфографічно-пунктуаційний практикум. Удосконалення правописної грамотності: правильне використання в писемному мовленні під час відтворення і створення висловлювань відомих орфограм і пунктограм |
||
24 |
Розвиток мовленнєвих умінь. Говоріння. Складання і розігрування діалогів до запропонованих ситуацій па професійну тему. Переговори |
||
25 |
Розвиток мовленнєвих умінь. Контрольний твір на морально-етичну тему в жанрі статті |
||
26 |
Зміст і будова тексту. Складне синтаксичне ціле. Актуальне членування речення. Способи зв’язку речень у тексті |
||
27 |
Розвиток мовленнєвих умінь. Аудіювання текстів різних стилів, типів, жанрів мовлення, записаних на різних носіях інформації |
||
28 |
Класифікація текстів за сферою використання, метою, структурними особливостями. Види текстів у діловому, професійному мовленні. Тексти різних стилів, типів, жанрів мовлення. Основні види переробки тексту |
||
29 |
Розвиток мовленнєвих умінь. Ділові папери. Звіт про виконану роботу. Протокол. Витяг з протоколу |
||
30 |
Розвиток мовленнєвих умінь. Аудіювання. Письмо. Аудіювання текстів різних стилів, типів, жанрів мовлення, записаних на різних носіях інформації. Відгук про телепередачу |
||
31 |
Розвиток мовленнєвих умінь. Переклад текстів різних стилів, типів, жанрів. Синхронний переклад текстів на професійну тематику, сприйманих слухом |
||
32 |
Контрольна робота (тест). Контрольне аудіювання |
||
33 |
Розвиток мовленнєвих умінь. Говоріння. Переказ тексту на професійну тему із творчим завданням |
||
34 |
Орфографічно-пунктуаційний практикум. Контрольний диктант (річна контрольна робота) |
||
35 |
Повторення в кінці року |