Розробки уроків - Навчання грамоти - Письмо 1 клас ІІ семестр - (за підручником М. С. Вашуленка)

БУКВАРНИЙ ПЕРІОД (ПРОДОВЖЕННЯ)

Урок 69. ЗАКРІПЛЕННЯ НАВИЧОК ПИСЬМА ВИВЧЕНИХ ЛІТЕР. УДОСКОНАЛЕННЯ ВМІННЯ ПИСАТИ ВЕЛИКІ БУКВИ В, З. СПИСУВАННЯ ДРУКОВАНОГО РЕЧЕННЯ. САМОДИКТАНТ

Мета: удосконалювати навички письма вивчених букв; формувати гігієнічні навички письма, вміння виконувати елементарні творчі завдання; вчити списувати з рукописного і друкованого текстів; виховувати самостійність.

Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

Повторення правил сидіння за партою під час письма

Учні повторюють, як правильно сидіти під час письма, класти зошит на парту, тримати ручку в руці. Учитель пропонує дітям продемонструвати в повітрі рух пальців під час зображення овалів, прямих і вертикальних ліній.

II. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ ТА МЕТИ УРОКУ

III. РОБОТА НАД ТЕМОЮ УРОКУ. РОБОТА В ЗОШИТІ (с. 24-25)

1. Переведення друкованої букви в рукописну

— Які друковані букви ви впізнали? Скільки їх?

— Запишіть на дошці відповідні рукописні букви.

Учні аналізують, порівнюють літери з буквами на таблиці «Пиши правильно». Потім записують букви у зошитах.

2. Гра «Дай ім'я на букву В, З»

— Які імена можуть бути у дітей, якщо вони починаються буквами В і З? Як пишуться імена?

— Назвіть жіночі імена на [з], [з’]. (Зіна, Земфіра, Зоя, Зореслава, Зорянка)

— Назвіть чоловічі імена на [з], [з’]. (Захар, Зіновій, Зосим)

— Назвіть чоловічі імена на [в], [в’]. (Віктор, Валерій)

— Назвіть жіночі імена на [в], [в’]. (Віолетта, Вероніка)

3. Письмо буквосполучень

— Буквосполучення вг, ве пишуться безвідривно.

4. Гра «Давайте посперечаємося»

Довгий — короткий.

Великий — малий.

Оленка весела, а Назар сумний.

5. Виконання завдання зі знаком питання

1) Порівняння букв В і З.

Привітались на шосе

Буква І та буква З.

Де ж вони? Ну й дивина:

З двох з’явилася — одна,

Їй дали ім’я нове:

Стала літера вже В.

2) Письмо буквосполучень.

— Доберіть слова, що містять подані буквосполучення.

6. Самодиктант

Ваза, зірка, вареник.

7. Перетворення друкованого тексту на рукописний

8. Робота над загадками

• Стало біло навкруги —

Я розтрушую сніги,

Наганяю холоди,

Води сковую в льоди.

В дружбі з дітьми я всіма.

Здогадались? Я — ... (зима).

• Сіла пташка на дубку,

Завела своє «ку-ку»!

Стрепенулись їжачок,

Заєць і козулі.

Всіх збудив той голосок,

Пісенька... (зозулі).

• В лісі, в полі, навкруги —

Скрізь у мене вороги.

Часом лізу я у шкоду,

Їм капусту на городах,

Моркву, ріпу, буряки.

Відгадайте, хто такий? (Зайчик)

• Скажіть, малята, що воно за птиця?

Все життя співати в півня вчиться,

Але і досі зна вона всього

Лиш половину пісеньки його. (Зозуля)

• Без ніг біжить, без крил летить. (Вітер)

• Що таке: пливе і ллється,

Часом на камінь дереться,

Як немає — все всихає,

Звір і птаха помирає. (Вода)

IV. ПІДСУМОК УРОКУ

— Які літери ми згадували на уроці?

— Яке завдання сподобалося найбільше?






Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити

Віртуальна читальня освітніх матеріалів для студентів, вчителів, учнів та батьків.

Наш сайт не претендує на авторство розміщених матеріалів. Ми тільки конвертуємо у зручний формат матеріали з мережі Інтернет які знаходяться у відкритому доступі та надіслані нашими відвідувачами.

Всі матеріали на сайті доступні за ліцензією Creative Commons Attribution-Sharealike 3.0 Unported CC BY-SA 3.0 та GNU Free Documentation License (GFDL)

Якщо ви являєтесь володарем авторського права на будь-який розміщений у нас матеріал і маєте намір видалити його зверніться для узгодження до адміністратора сайту.

Дозволяється копіювати матеріали з обов'язковим гіпертекстовим посиланням на сайт, будьте вдячними ми приклали багато зусиль щоб привести інформацію у зручний вигляд.

© 2007-2019 Всі права на дизайн сайту належать С.Є.А.