Матеріали для Нової української школи 1 клас - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити

Розробки уроків - Навчання грамоти - Письмо 1 клас ІІ семестр - (за підручником М. С. Вашуленка)

ПІСЛЯБУКВАРНИЙ ПЕРІОД

Урок 92. ВЧИМОСЯ ВІДПОВІДАТИ НА ЗАПИТАННЯ

Мета: вчити учнів відповідати на запитання; розвивати зв'язне мовлення; розширювати словниковий запас; виховувати організованість, любов до школи.

Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

1. Повідомлення теми та мети уроку

2. Мовні ігри

1) Гра «І читаємо, і рахуємо».

Учитель читає слова, а учні за допомогою карток з цифрами показують, скільки звуків і букв у цьому слові.

2) Гра «Слова-загадки».

Учитель пише на дошці першу букву, наприклад Л, і пропонує дітям відгадати, яке слово він хоче написати. Діти називають різні слова, які починаються з Л. Учитель пише наступну букву — И. На дошці — склад ЛИ. Діти знову називають слова, які мають перший склад ЛИ. Далі вчитель пише букву П. Нарешті вчитель пише А. Діти читають і записують слово.

3. Гра «Склади слова з розсипаних складів»

МИ

ВА

ТО

МА

ЛО

КИ

МІС

МО

КО

4. Повторення правил сидіння за партою під час письма

5. Закріплення навичок письма вивчених букв

Письмо малих букв з прямою лінією, лінією із заокругленням угорі, вгорі та внизу: г, п, т, р, н, г.

6. Словникова робота

Виразно, влітку.

III. РОБОТА ЗА «ПІСЛЯБУКВАРЕМ» (с. 11)

1. Підготовка руки до письма, виконання каліграфічних вправ

Завдання 1

— Напишіть каліграфічно:

Ш ш шк школа школяр

Ми школярі-першокласники.

2. Пропедевтика української мови

Завдання 2. Робота в парах

— Пограйте в гру «Моє запитання — твоя відповідь». Поставте одне одному запитання і дайте відповідь.

3. Виконання письмових вправ

Завдання 3

— Прочитайте слова і поміркуйте, які з цих предметів не потрібні школяреві для навчання.

— А що учень візьме до школи?

— Продовжте речення і запишіть у зошит:

Я покладу в портфель..., ..., ...

4. Читання й обговорення вірша Н. Кир'ян «Миколка-першокласник»

Перший раз малий Микола

Став збиратися до школи.

Олівця поклав у сумку,

Книги, ручку, зошит, гумку,

М’яч, перо, граблі, подушку,

На обід м’яку пампушку,

Двох ведмедиків, лопату,

Білочку руду хвостату,

Лук, і стріли, і рушницю,

Ще й пухкеньку паляницю,

Ще й стільця, стола, і парту,

І географічну карту,

Трактора, машинку, мило —

Вже й надворі звечоріло.

Сів Микола, дума думку:

«Чи усе поклав у сумку?»

Фізкультхвилинка

IV. ПОВТОРЕННЯ І ЗАКРІПЛЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ

1. Мовленнєва діяльність

Учитель вивішує на дошці сюжетні малюнки за темою «Школа». З’ясовує з дітьми, як називають дітей, які ходять до школи, що роблять діти у школі. Діти розповідають, хто чим займається на малюнку. Складають речення і записують їх у зошит.

2. Письмо під диктовку речень

У лісі гарний кущ. Червоні ягоди лікувальні. Це шипшина.

3. Списування з друкованого шрифту

«Післябуквар» (с. 10), загадка про Буквар (№ 2).

V. ПІДСУМОК УРОКУ

— Чого навчалися на уроці?

— Яке завдання сподобалося найбільше?









загрузка...

Віртуальна читальня освітніх матеріалів для студентів, вчителів, учнів та батьків.

Наш сайт не претендує на авторство розміщених матеріалів. Ми тільки конвертуємо у зручний формат матеріали з мережі Інтернет які знаходяться у відкритому доступі та надіслані нашими відвідувачами. Якщо ви являєтесь володарем авторського права на будь-який розміщений у нас матеріал і маєте намір видалити його зверніться для узгодження до адміністратора сайту.

Дозволяється копіювати матеріали з обов'язковим гіпертекстовим посилання на сайт, будьте вдячними ми затратили багато зусиль щоб привести інформацію у зручний вигляд.

© 2008-2019 Всі права на дизайн сайту належать С.Є.А.