Матеріали для Нової української школи 1 клас - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити

Українська мова 2 клас І семестр за підручником М. Д. Захарійчук - 2015 рік

ЗВУКИ І БУКВИ. АЛФАВІТ

Урок 26. ПЕРЕВІРНА РОБОТА

Мета: перевірити рівень знань, умінь та навичок учнів з вивчених тем; розвивати уважність; виховувати культуру оформлення письмових робіт.

Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

II. КОНТРОЛЬ ЗНАНЬ

1. Продовж речення.

У слові стільки складів, скільки...:

а) приголосних звуків;

б) голосних звуків;

в) букв.

2. Визнач кількість звуків і букв у поданих словах:

Повітря —__ зв., б.

День —__ зв.,_ б.

Лялька — зв.,___ б.

3. Прочитай текст. Підкресли букви, які позначають приголосні звуки.

Вітрила тихі ледь-ледь видніються,

то морем линуть, то в небі мріють...

В.Грінчак

4. Встав пропущені букви я, ю, є, ї чи ь.

Прац□вати, за□ць, д□тел, Ки□в, л□бити, мрі□ти, Бат□ківщина.

5. Встав у слова хе чи ф.

Ци□ра, □арба, □артух, □востатий, □руктова, □онтан, □іалка, □иля, □илина.

6. Прочитай вірш. Встав буквосполучення дж чи дз, підкресли їх.

Дж і дз — запам’ятай,

одним звуком промовляй:

□ерело, хо□у, б□ола,

□ьоб, □віночки, □еркала.

Д. Білоус

7. Дай короткі відповіді на питання.

Які комахи дають мед?

З чого починається кожна річка?

У чому ти завжди бачиш себе?

Що кличе дітей на урок?

8. До слів першого стовпчика добери слова з другого та з’єднай їх рисками. Встав пропущені букви г чи ґ.

Дзи□а

смачний.

А□рус

вертлява.

□рунт

справжній.

Дру□

родючий.

9. У словах постав наголос так, щоб вони мали різне значення. На березі — на березі, мука — мука, дорога — дорога.

10.  Поділи слова для переносу.

Професія, портфель, район, фазан, лялька.

11. Прочитай речення. Запиши назви міст за алфавітним порядком.

Дніпро — довга могутня річка. На його берегах розкинулися такі міста: Київ, Дніпропетровськ, Запоріжжя, Херсон, Черкаси, Кременчук, Канів.

12. Із поданих слів склади і запиши речення.

1) Вікном, під, щиглик, щодня, щебече.

2) Ящірка, на, гріється, щебені.

3) Щуку, Юрко, і, спіймав, ляща.

IIIПІДСУМОК УРОКУ

— Чи з усіма завданнями вам удалося впоратися?

ДОДАТОК ДО УРОКУ 48

2. Робота над загадками

• Печуть мене, смажать і варять,

Їдять мене і дуже хвалять. (Картопля)

• Сидить Марушка в семи кожушках.

Хто її роздягає, той сльози проливає. (Цибуля)

•Довгий, зелений,

Добрий і солоний,

Добрий і сирий.

Хто він такий? (Огірок)

• В полі хороше мені Зеленіти навесні.

Чим же я — не молодець?

Маю диво-корінець,

Все про нього дбаю,

Цукор відкладаю. (Буряк)

   Хто з вас поцікавився, як ці слова звучать і пишуться в споріднених мовах: російській, білоруській? (Огірок — огурец — огурок; цибуля — лук — лук; картопля — картошка — бульба; буряк — свекла — бурак)

   Складіть з одним із цих слів речення і запишіть його в зошит.









загрузка...

Віртуальна читальня освітніх матеріалів для студентів, вчителів, учнів та батьків.

Наш сайт не претендує на авторство розміщених матеріалів. Ми тільки конвертуємо у зручний формат матеріали з мережі Інтернет які знаходяться у відкритому доступі та надіслані нашими відвідувачами. Якщо ви являєтесь володарем авторського права на будь-який розміщений у нас матеріал і маєте намір видалити його зверніться для узгодження до адміністратора сайту.

Дозволяється копіювати матеріали з обов'язковим гіпертекстовим посилання на сайт, будьте вдячними ми затратили багато зусиль щоб привести інформацію у зручний вигляд.

© 2008-2019 Всі права на дизайн сайту належать С.Є.А.