Матеріали для Нової української школи 1 клас - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити

Українська мова 2 клас І семестр за підручником М. Д. Захарійчук - 2015 рік

ЗВУКИ І БУКВИ. АЛФАВІТ

Урок 34. ТРЕНУВАЛЬНІ ВПРАВИ У НАПИСАННІ, ЗВУКО-БУКВЕНОМУ АНАЛІЗІ СЛІВ З М'ЯКИМИ ПРИГОЛОСНИМИ

Мета: поглибити знання учнів про тверді та м'які приголосні звуки; вчити позначати м'якість приголосних знаком м'якшення (ь); розвивати зв'язне мовлення; виховувати бережливе ставлення до природи.

Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

1. Перевірка домашнього завдання

Учні читають складені казки.

2. Гра «Віконечка»

— Вставте пропущені я, ю, є. Підкресліть букви, якими позначені м’які приголосні звуки.

Гал□, т□льпан, ранн□, Л□дмила, Вал□, трет□, кл□ч, л□ди, Ол□, за□ць, Тол□, школ□р, Натал□.

   Поділіть на склади дужками знизу слова — імена людей.

III. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ

IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

1. Робота за підручником (с. 49-50)

Вправа 136

Учні читають вірш, виписують слова зі знаком м’якшення, пояснюють їх написання.

   Поділіть ці слова для переносу.

Слово про слово

Гаптувати — вишивати шовковими, вкритими тонким шаром золота чи срібла нитками.

Вправа 137

Учні списують слова, поділяючи їх для переносу.

   У кожному слові назвіть м’який приголосний звук, позначений двома буквами.

Відповідайте так: «У слові батько м’який звук [т’] позначено двома буквами — “те” і “знаком м’якшення”».

Вправа 138

Учні відгадують загадку, виконують звуко-буквений аналіз виділеного слова за зразком.

   Знайдіть у загадці двоскладове слово, яке не можна поділити для переносу. (Її) Чим цікаве це слово?

Вправа 139

Учні читають прислів’я, вставляючи пропущені букви.

    — Запам’ятайте написання виділених слів.

2. Фізкультхвилинка

VУЗАГАЛЬНЕННЯ Й СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ

1. Гра «Добери слово»

    — Доповніть речення потрібними за змістом словами.

Від нашого села до Києва далеко, а до Харкова — ...

2. Гра «Допоможи Незнайкові»

— Прочитайте. Знайдіть і виправте помилки, допущені Незнайкою у диктанті.

Осінь, окун, пенки, пальто, серпень, тільки, у ньйого, сьйогодні, альбом, колори, тінь, маленький, знайомий, бадьорий, синька.

— З окремими словами (на вибір) складіть розповідне, питальне і спонукальне речення. Запишіть їх.

3. Робота над прислів'ями

    — Прочитайте прислів’я. Як ви його розумієте?

   Підкресліть букви, що позначають тверді приголосні.

• Мудрим ніхто не народився, а навчився.

   Підкресліть букви, що позначають м’які приголосні.

• Биків люблять за роги, а людину — за слово.

VI. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ. РЕФЛЕКСІЯ

   Чого навчалися на уроці?

   Які букви позначають м’який звук у слові альбомі

VII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

С. 50, вправа 140.









загрузка...

Віртуальна читальня освітніх матеріалів для студентів, вчителів, учнів та батьків.

Наш сайт не претендує на авторство розміщених матеріалів. Ми тільки конвертуємо у зручний формат матеріали з мережі Інтернет які знаходяться у відкритому доступі та надіслані нашими відвідувачами. Якщо ви являєтесь володарем авторського права на будь-який розміщений у нас матеріал і маєте намір видалити його зверніться для узгодження до адміністратора сайту.

Дозволяється копіювати матеріали з обов'язковим гіпертекстовим посилання на сайт, будьте вдячними ми затратили багато зусиль щоб привести інформацію у зручний вигляд.

© 2008-2019 Всі права на дизайн сайту належать С.Є.А.