Українська мова 2 клас II семестр за підручником М. Д. Захарійчук - 2015 рік

ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО

Урок 113. ЩО МИ ЗНАЄМО ПРО ЗВУКИ І БУКВИ

Мета: узагальнити мовні знання і вміння учнів за темою «Звуки і букви»; розвивати мислення, мовлення, увагу; виховувати пізнавальний інтерес.

Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

1. Каліграфічна хвилинка

По он іл ок се ед че ве ля

2. Словникова робота

Понеділок середа четвер неділя — Яких днів тижня бракує у переліку?

3. Вправи на повторення                                                  

1) Утворіть словосполучення.

2) Запишіть за зразком. Учіться звертатися!

Зозуля — зозуле жайворонок — соловейко — пташка —

IIIПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ

   Сьогодні на уроці ми будемо закріплювати знання про звуки і букви.

IV. УЗАГАЛЬНЕННЯ Й СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ОТРИМАНИХ ЗНАНЬ 1. Робота за підручником (с. 766)

Вправа 1

   Доповніть речення.

• Голосні звуки: [а], [о], [у], [и], ...

• Дзвінкі приголосні звуки: [б], [г], [ґ], [д] [д’], ...

• Голосні звуки позначають букви А, О, У, И, І, Е, Я, Є...

• У слові стільки складів, скільки...

• Дзвінкі приголосні звуки утворюються з участю...

• Глухі приголосні звуки утворюються тільки...

• Апостроф пишемо перед я, ю, є...

• М’якість попередніх приголосних позначають букви я, є, і...

• Слову лялька відповідає така звукова модель.

Вправа 2

   Спишіть, уставляючи пропущені букви.

Вправа З

—  Спишіть текст. Про яку пору року в ньому розповідається? Який заголовок можна дібрати?

2. Перевірна робота                                            

1 варіант

1) У яких словах немає м’яких приголосних звуків?

а) Мелодія, зайчик;

б) метелик, дідусь;

в) мама, лисичка.

2) Які слова не можна перенести?

а) Герой, іній;

б) читає, льон;

в) їдуть, джміль.

3) У яких словах треба поставити апостроф?

а) Бур_як, бур_ян;

б) подвір я, Р_ябко;

в) здоров_я, солов_ї.

4)   Уставити пропущені букви.

Дру  , ні_ка, са.. ки, шви_ко, зага_ка, голу_ка.

2 варіант

1) У яких словах немає м’яких приголосних звуків?

а) Дощик, Ірина;                                       

б) гайка, тепло;

в) честь, сім’я.

2) Які слова не можна перенести?

а) Пальто, день;

б) спить, стою;

в) явір, зелень.

3) У яких словах треба поставити апостроф?

а) П_ять, б  ють;

б) пір_я, р_яд;

в) р_юкзак, м_ята.

4) Вставити пропущені букви.

Ду_, сте_ка, бері_ка, зу_ки, гарбу_, дорі_ка.

За кожне правильно виконане завдання учень одержує три бали.

V. ПІДСУМОК УРОКУ

    — Чи з усіма завданнями вдалося впоратися?






Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи 1 клас - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити

Віртуальна читальня освітніх матеріалів для студентів, вчителів, учнів та батьків.

Наш сайт не претендує на авторство розміщених матеріалів. Ми тільки конвертуємо у зручний формат матеріали з мережі Інтернет які знаходяться у відкритому доступі та надіслані нашими відвідувачами. Якщо ви являєтесь володарем авторського права на будь-який розміщений у нас матеріал і маєте намір видалити його зверніться для узгодження до адміністратора сайту.

Дозволяється копіювати матеріали з обов'язковим гіпертекстовим посилання на сайт, будьте вдячними ми затратили багато зусиль щоб привести інформацію у зручний вигляд.

© 2008-2019 Всі права на дизайн сайту належать С.Є.А.