Українська мова 2 клас II семестр за підручником М. Д. Захарійчук - 2015 рік

ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО

Урок 115. ЩО МИ ЗНАЄМО ПРО РЕЧЕННЯ

Мета: повторити вивчений матеріал про речення; вдосконалювати вміння розрізняти на слух завершене і незавершене речення, виділяти окремі речення у висловлюванні, визначати кількість речень у тексті, дотримуватися розстановки розділових знаків у кінці речень, поширювати речення словами за поданими питаннями; виховувати уважність.

Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

1. Каліграфічна хвилинка

Ди ва ил им дм пр ме ви че

2. Словникова робота

Диван килим предмет черевики — На які питання відповідають записані слова?

Гра «Склади слова»

во

чер

ний

ви

че

ки

ре

мя

дух

ний

не

ді

по

лок

III. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ

—  Сьогодні на уроці ми закріпимо знання про речення, вдосконалюватимемо вміння відтворювати та складати речення.

IV. УЗАГАЛЬНЕННЯ Й СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ОТРИМАНИХ ЗНАНЬ 1. Робота за підручником (с. 768)

Вправа 7

— Доповніть речення.

• Речення виражає...

• Речення, у якому про щось розповідається, називається...

• У кінці розповідних речень ставимо...

• Речення, у якому про щось запитується, називається...

• Речення, у якому висловлюється спонукання до дії, називається...

• У кінці спонукального речення може стояти...

• Головні слова в реченні відповідають на питання...

• Установити зв’язок слів у реченні допоможуть...

Вправа 2

   Прочитайте текст. Дайте відповідь на питання, що є у тексті.

   Спишіть текст. У перших трьох реченнях підкресліть головні слова.

   Прочитайте спочатку питальне, а потім окличне речення.

Гра «П'яте "зайве"»

гай

шати

пуща

вбрання

діброва

одяг

чай

свято

ліс

убрання

Вправа З

   Прочитайте початок казки. Як вона називається?

— Допишіть героїв казки «Рукавичка». Придумайте нову кінцівку казки.

Фізкультхвилинка

2. Гра «Скільки речень?»

— Скільки речень ви почули? (Учні показують на віялах.)

• Весною ми пішли до лісу. Там кожне дерево співало свою пісню.

• У носатого Івана одежина дерев’яна. Він у чистім полі ходить і по ньому носом водить.

• Поблискують черешеньки в листі зелененькім. Черешеньки ваблять очі діточкам маленьким.

— Повторіть останнє речення. Запишіть його. Підкресліть букви, що позначають м’які приголосні звуки.

3. Гра «Так чи ні?»

— Що з того, що ви почули, є реченням, а що — ні? (Учні говорять: «так» чи «ні»).

Малята готуються до свята.

Вони зібрались у дитячому...

Тарасик запросив на свято маму.

Мама пошила йому нову...

4. Гра «Обери речення»

    — Прочитайте. Підкресліть речення. Поставте потрібний розділовий знак. Цікаво спостерігати за ось прилетів до старого дуба дятел

Діти бережіть книгу

А ти допомагати своїм батькам на дворі лютував Вербі, діти, на, повісили, шпаківню

    — Як перебудувати інші записи, щоб скласти речення?

5. Поширення речень за питаннями

Петрик пасе (де? ... (на лузі) (кого?)... (гусей, теля, козу, корову, овець).

V. ПІДСУМОК УРОКУ

    — Що ми називаємо реченням?

   Складіть речення, щоб у ньому були слова:

1) мама; спекла;

2) тато; намолов;

3) бабуся; рукавички.

    — Складіть речення про те:

1) що можна побачити на небі;

2) що можна почути на концерті;

3) за чим спостерігають на стадіоні.






Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи 1 клас - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити

Віртуальна читальня освітніх матеріалів для студентів, вчителів, учнів та батьків.

Наш сайт не претендує на авторство розміщених матеріалів. Ми тільки конвертуємо у зручний формат матеріали з мережі Інтернет які знаходяться у відкритому доступі та надіслані нашими відвідувачами. Якщо ви являєтесь володарем авторського права на будь-який розміщений у нас матеріал і маєте намір видалити його зверніться для узгодження до адміністратора сайту.

Дозволяється копіювати матеріали з обов'язковим гіпертекстовим посилання на сайт, будьте вдячними ми затратили багато зусиль щоб привести інформацію у зручний вигляд.

© 2008-2019 Всі права на дизайн сайту належать С.Є.А.